wtorek, 6 sierpnia 2019

Letnie smaki: Jagodzianki:-))



Są wakacje więc są domowe jagodzianki:-)))
Żadne ciacho nie kojarzy mi się z wakacjami
tak jak właśnie jagodzianki.
Pulchniutkie ciasto drożdżowe rozpływające się w ustach 
i to jagodowe nadzienie:-) Raj dla podniebienia.
By zrobić te jagodzianki skorzystałam z przepisu od Kwestia Smaku.
I muszę Wam powiedzieć, że jak dla mnie 
to najlepszy przepis na jagodzianki jaki znalazłam:-)
To co pijemy kawusię???
A jakie wypieki Wam kojarzą się z wakacjami?


It's holiday so there must be homemade blueberry buns:-)
This is the cake that brings to my mind happy summer time:-)
Fluffy, yeast cake which is mouth watering
and the blueberry filling is more than delicious:-)
To make them I used THIS recipe and I think 
that it's the best recipe for blueberry buns that I found.
So how about coffee???
What are your favourite summer cakes?










Słodkiego dnia Wam życzę:-)))
Dziękuję za odwiedziny:-))

Have a sweet day:-)))
Thank you for visiting my blog:-))

8 komentarzy:

  1. Jakie łakocie... Mniam... Oj kusisz Anitko niesamowicie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie podane jagodzianki, aż ślinka leci. Nie mam specjałów letnich, mi wystarczą same owoce, a drożdzówki to jak dla mnie, czarna magia, tym bardziej podziwiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj ten przepis od Kwestia Smaku bo jest naprawdę prosty a drożdżówki są przepyszne...i to nie jest czarna magia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. chciałoby się rozkoszować smakiem tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...