poniedziałek, 4 marca 2019

Słodkie, fioletowe śniadanko:-)



Dzień dobry w poniedziałek rano:-)
Nie ma to jak dobrze zacząć tydzień,
a najlepiej jeśli zaczyna się go słodkim śniadankiem.
W poniedziałki zaczynam pracę nieco później i jeśli wcześniej wstanę 
to na śniadanko mogę zaserwować świeże bułeczki lub drożdżówki.
Dzisiaj wzięło mnie na drożdżówki.
Zawsze korzystam z TEGO przepisu i zawsze drożdżówy są pyszne, 
jedyne co zmieniam to owoce. Ja uwielbiam takie jeszcze ciepłe:-) A Wy?
Niestety nie codziennie mogę sobie na takie luksusy pozwolić,
ale od czasu do czasu każdemu należy się taka mała przyjemność:-)
A jaki jest Wasz sposób by polubić się z poniedziałkiem?


Good morning on Monday morning:-)
It's always good to have a nice start into a new week
and the best start is a perfect, sweet, homemade breakfast:-)
On Monday I start a bit later so if I get up earlier
I can always bake something delicious for breakfast:-)
Today, I'm serving sweet buns.
To make them I always use THIS recipe.
It's the best recipe ever, the buns are more than delicious:-)
I love them when they are still warm:-) What about you?
The only thing I sometimes change is the fruit that I add.
Of course I can't have such breakfast every day
but it's good to indulge yourself from time to time:-)
What do you do in order to get to like Monday?












Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

8 komentarzy:

  1. Aleś mi teraz zrobiła smaka! Zabójczo wyglądają i pewnie są przepyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są pyszniutkie😋😋😋 koniecznie je wypróbuj😃
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Poniedziałek miałam ciężki ale na szczęście już minął :-). Ten szklany zajączek bardzo mi się podoba. Mam podobnego zielonego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniedziałki z reguły są ciężkie😉 dobrze, że już poniedziałek za nami😃
      Zajączki są słodziutkie😉 zielonego też mam💚
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  3. Przepiękne nakrycie :) Jadłabym wszystko w takim wystroju :) a jestem naprawdę wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam, rozgość się🤗
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  4. Poniedziałki z takim śniadaniem muszą być przyjemnością. Piękny zajączek:) U nas poniedziałek jakoś nie nastraja negatywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie z poniedziałkami bywa😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...