czwartek, 21 marca 2019

Zmiany w naszej jadalni:-)


Powoli zaczynam ogarniać dom po remoncie.
Jest jeszcze dużo do zrobienia ponieważ pracując od rana do wieczora 
nie mam zbyt dużo czasu na działanie, a wymyśliłam sobie 
przemalowanie kilku mebli więc strasznie się ten stan poremontowy przedłuża:-(
Na dzień dzisiejszy do porządku dziennego doprowadzona jest jadalnia.
Co się tutaj zmieniło?
Zlikwidowałam kolaż ze starych, metalowych reklam, który zobaczycie TUTAJ.
Dlaczego? Po prostu mi się opatrzył.
Zlikwidowałam również wąski metalowy wieszak na kubki,
zamiast niego w innym miejscu powiesiłam podobny tylko większy.
Zrobiło się nieco jaśniej i jakby nie było odgruzowałam troszkę dom.
Jestem ciekawa jak Wam się podoba ta zmian?
Ja jestem zadowolona:-)


I'm starting to clean up the house after the renovation.
There's still a lot to do since I work long hours 
and I don't have much spare time.
What's more, I also decided to repaint some furniture 
and it takes time which I lack.
So today I can only show you my dining room.
What has changed here?
I decided to take down the collage of old metal ads which you can see HERE.
Why? I just got bored with it.
I also took down a small cup hanger and I replaced it with a very similar one.
I like it this way much better and I wonder what do you think about it?
















Dziękuję Wam za wizytę:-)))

Thank you for stopping by:-)))

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zmiana. Jak mówię - mała zmiana czyni dużą różnicę.
    Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 masz rację Moniko❤️
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  2. Najważniejsze, że Tobie się podoba. wyszło imponująco Również czekam na więcej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się i to bardzo😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Ten wieszaczek to świetne rozwiązanie, kiedy nie ma gdzie już kubków kłaść:-)
    Świetna metamorfoza, zrobiło się bardziej przejrzyście.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpracowałaś mnie😉😉😉
      Dziękuję bardzo😃
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  4. Kolorowy nieład. Fajnie to wygląda, bardzo artystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, wesoło, piękne filiżanki, bardzo mi się podoba Twoja inwencja twórcza. Blog ciekawy, inspirujący, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃
      Cieszę się, że Ci się u mnie podoba❤️Pozdrawiam seedecznie😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...