środa, 6 marca 2019

Igrzyska DIY z Majsterkiami i Liberonem


Spieszę do Was dzisiaj z szybką relacją z super imprezy,
która odbyła się w zeszły weekend w Poznaniu 
i w której miałam przyjemność brać udział. 
Mowa o Igrzyskach DIY z Majsterki i Liberon.
Moc emocji, pozytywnej energii i pomysłów.
Poznałam nowe osoby, które znałam z blogosfery,
 ale i również spotkałam te już wcześniej dobrze znane,
nauczyłam się kilku nowych technik ozdabiania mebli 
i dowiedziałam się jak robić lepsze zdjęcia we wnętrzach:-)
Wszystko to w przyjaznej atmosferze.
Na pomalowanie mebli mieliśmy tylko dwie i pół godziny
a zobaczycie poniżej jakie cuda powstały w tym czasie:-))
Aż się wierzyć nie chce!
Przyznam, że presja czasu była mocnym ograniczeniem,
przynajmniej dla mnie, ale dałam radę:-)))
Niestety żadnego medalu nie wygrałam, ale i tak bardzo się cieszę,
że mogłam brać udział w takim wydarzeniu.
Organizacja tego spotkania była na najwyższym poziomie,
gratuluję Majsterkom za tak świetnie zorganizowaną imprezę
i dziękuję bardzo, że mogłam wziąć w nich udział.


I'm here today to tell you about a great event I took part in last weekend:-)
It was the first DIY Games organised by Majsterki and Liberon.
It was full of fantastic emotions, competitive tasks, 
positive energy and great ideas. I had an opportunity to meet in real life 
bloggers that I knew very well from blogland:-)
I also met some of my old blogfriends. I learnt a few new techniques 
and I really had a great time:-)
What's more, I also learnt a few tips how to make better pictures indoors.
The atmosphere was friendly, everybody was really helpful.
We had only two and a half hours to paint chairs, bedside tables 
or chests of drawers but we managed:-) 
Just have a look below how many fantastic projects were completed:-)
It's hard to believe that it only took two and a half hours:-)
I must say that the time preassure wasn't good for me 
but somehow I did it. Well, I didn't win any medals 
but I'm really happy I could try at least:-)
Organisers did a great job, I really appreciate all their hard work 
to prepare such an event. Thank you for making me a part of it.




Poniżej strefa wypoczynku


Chill out zone








No to działamy:-)))


Work in progress:-)))






Jedna z wielu prelekcji:-))


One of many talks:-)




A to już nasze dzieła:-)))
Nie udało mi się sfotografować wszystkich mebli,
za mało czasu, a za dużo się działo:-)))


And here are our projects:-)))
I didn't manage to take pictures of all furniture,
there was no time to take pictures:-)))
















A tak się prezentują moje prace:


And here are my projects:






Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie tego typu,
które daje niesamowitą energię do działania:-)
Jak wróciłam do domu natychmiast chwyciłam pędzel i coś zmalowałam:-))
Ale co, o tym za jakiś czas jak już uporamy się z remontem:-)
Dobrego dnia Wam życzę:-))


I'm looking forward to the next meeting because nothing can motivate you better!
When I came back home I took a paintbrush
and I started to repaint my furniture.
If you want to know what I repainted just stay tuned
I will show you the effects after we are done with all the renovations:-)
Have a good day:-))

9 komentarzy:

  1. Widać, że to daje Ci prawdziwą radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam wcześniej, szczerze zazdroszczę. Piękne są te plastry drewna z etnicznymi wzorami.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 plastry drewna wyszły cudowne👍🏻👍🏻👍🏻 Muszę troszkę z nimi poeksperymentować😉

      Usuń
  3. Same wspaniałości. Pięknie i kreatywnie spędzony czas, a do tego nowe umiejętności, znajomości i pewnie dobra zabawa, skoro wzięło Cię na całego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz👍🏻😃👍🏻😃👍🏻😃 Lubię takie spotkania za dawkę dobrej energii i za możliwość poznania ludzi😃

      Usuń
  4. Świetna impreza i piękne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cuda na tych zdjęciach. Pomysł na imprezę świetny i mam nadzieję, że szybko pojawią się podobne inicjatywy, bo to raj dla majsterkowiczów (i nie tylko).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...