piątek, 15 marca 2019

Riviera Maison Love:-)



Ten kto do mnie zagląda wie, że mam ogromną słabość do wszelakich skorup.
Moją pierwszą miłością była Riviera Maison.
Już od dawna wzdycham do ich cudnej porcelany i nie tylko.
Jeszcze jak nie było naszego domku w planach
zaczęłam powoli kolekcjonować ich ceramikę.
Moim marzeniem był duży biały kredens Riviery,
ale jego cena była tak zaporowa, że nie stać mnie było na niego.
Zresztą dzisiaj wiem już jak odnowić stare meble 
i ze śmiecia zrobić coś naprawdę fajnego
więc wyleczyłam się już z tego marzenia.
Ale słabość do ceramiki nadal pozostała 
i nie mogę się oprzeć jak widzę jakieś ich nowe cacko.
A od czasu do czasu coś tam sobie kupię i tak kolekcja się rozrasta,
szkoda tylko, że ścian nie mam z gumy by to wszystko pomieścić:-)
A jak to jest u Was? Macie naturę chomika? Zbieracie coś?


Those who visit me often know that I do like all kinds of tableware.
My first discovery was Riviera Maison.
I had bought my first items long before our house was planned.
My biggest dream was to have their big, white cupboard
but it was so expensive that I couldn't afford it.
Now, I'm happy about that because I've learnt how to renovate old, 
unwanted furniture and so I don't dream about it any more.
However, I still love all their tableware
and I buy a new piece or two from time to time.
I only wish my house was bigger so I could store all my collection.
What about you? Do you collect anything?
















Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Czasami faktycznie brakuje miejsca, tylko z drugiej strony pewnie zawsze byłoby mi mało :)
    Uwielbiam również otaczać się pięknymi rzeczami. Marzy mi się biały kredens z prawdziwego zdarzenia, ale niestety nie miałabym, gdzie go postawić. Sukcesem jest nie sama kolekcja, ale umiejętność wybierania i wyeksponowania. Tobie się to udaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest się czasami powstrzymać😕 choć i tak już nie szaleję tak jak kiedyś😉😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  2. Dawno mnie nie było w "blogowisku", a teraz nie mogę nacieszyć oczu Twoimi wnętrzami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo❤️❤️❤️ Miło Cię poniwnie tu widzieć😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Chomikiem nie jestem. Zaczęłam "odchudzać" dom. Jakoś z czasem stwierdzam, że nie potrzebuję tak wielu rzeczy.
    Ale na ten temat już rozmawiałyśmy.
    Podziwiam kolekcje i dobór tak pięknych rzeczy. Każdy ma to co lubi i ...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 ja niestety nie umiem się powstrzymać😕 zawsze coś mnie skusi😉😉😉
      Pozdrawiam🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...