wtorek, 19 marca 2019

Pomysł na szybki obiad w stylu indyjskim:-)



Chciałam się dzisiaj z Wami podzielić moim nowym kulinarnym odkryciem.
W tygodniu mam niewiele czasu by przygotować obiad 
dlatego często szukam szybkich rozwiązań. Wiem, nie zawsze są one dla nas dobre,
ale czasami niestety trzeba się czymś wspomóc.
Lubię bardzo próbować potrawy rodem z innych krajów, 
a ostatnio odkryłam smaki kuchni indyjskiej 
i muszę Wam powiedzieć, że miło mnie zaskoczyły. 
Zawsze myślałam, że kuchnia indyjska jest bardzo ostra,
ale okazuje się, że wcale tak być nie musi.
Zapraszam Was dzisiaj na szybkie spaghetti z pastą curry.
Jedyne co musimy zrobić to ugotować makaron, a tak a propos - lubicie makaron?
Ja uwielbiam makaron pod każdą postacią:-)
Jeżeli chcecie możecie do sosu dodać podpieczone mięso z kurczaka
lub mięso mielone, a jeśli wolicie bardziej wegańską wersję
w zasadzie do sosu nie musicie nic dodawać.
Ja dodałam mięso mielone, pomieszałam z gotowym sosem 
i pyszny, szybki obiadek gotowy.
Jeśli szukacie produktów PATAK'S znajdziecie je w większych supermarketach.
A jak to jest z Wami? Lubicie próbować nowe smaki?


I wanted to share with you my new culinary discovery.
I don't have much time during the week days to prepare dinner 
so I sometimes go for ready to make options. I know it's not always healthy 
but I think that from time to time you can use these solutions.
I like trying different cusine and lately I discovered tastes of India
and I was really nicely surprised.
I always thought that Indian food is very spicy but it doesn't have to be so.
Today, I'd like to invite you for this delicious spaghetti with curry paste.
The only thing you have to do is to cook some pasta, 
and by the way do you like pasta? I love all kinds of pasta.
If you want you can fry some meat like chicken or mincemeat 
but if you are more into vegan dishes you don't have to add anything.
I added some mincemeat and I mixed it with the sauce 
and dinner was ready just in a few minutes. I like such fast and easy solutions.








Dobrego dnia Wam życzę:-)

Have a good day:-)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...