niedziela, 26 sierpnia 2018

W białym domku Agnieszki:-)



Mam dzisiaj nie lada gratkę dla tych co lubią białe wnętrza:-)
Zapraszam Was na małą wycieczkę po domku Agnieszki:-)
Agę osobiście miałam okazję poznać w zeszłym roku na naszym blogowym spotkaniu.
W tym roku Aga zaprosiła nas do swojego nowego domku.
Byłam bardzo szczęśliwa, że mogłyśmy spędzić więcej czasu razem
i zobaczyć jej cudowne wnętrza, które znałam tylko z instagrama.
Wnętrza Agi są nieskazitelnie białe, muśnięte tu i ówdzie pastelowymi akcentami:-)
W zasadzie wszystkie pomieszczenia bardzo mi się podobały,
ale mój numer jeden to kuchnia! Jest niezwykle funkcjonalna,
z wyspą pośrodku i małą spiżarnią.
A wisienką na torcie jest kuchenka Falcon, marzenie każdej pani domu.
Świetnie się na niej gotowało i piekło.
To co przykuwa wzrok w domku Agi to również posadzka w holu. 
Płytki prezentują się wspaniale i to nie tylko na zdjęciach.
Goszczenie w tym domku to była czysta przyjemność.
Aga dodatkowo zabrała mnie do wszystkich swoich ulubionych sklepów i sklepików
więc świetnie się bawiłyśmy, a zakupy były bardziej niż udane.
Agnieszko, jeszcze raz bardzo dziękujemy za gościnę
i poświęcony nam czas. Masz cudowną rodzinę i piękny dom.
Życzymy Wam dużo szczęścia i spokoju i mamy nadzieję na kolejne spotkanie
tym razem u nas:-)


This post is for those who love white interiors:-)
I would like to take you for a little tour of Aga's home.
I had a pleasure of meeting Aga at summer blog party last year.
This year she invited us to her new home:-)
I was more than happy to spend some time with her and her family
and to be able to see the house that I knew only from Instagram.
Aga's interiors are pure white with a little touch of pastels here and there.
I like her whole house very much, but my favourite is her perfect kitchen.
It is very functional, with an island in the middle and a little pantry.
And the icing on the cake is the Falcon cooker, a dream of every housewife:-)
I loved cooking and baking in her kitchen.
I also liked the tiles in the hall very much. They look really nice
and are easy to keep clean.
Being Aga's guest was a pure pleasure:-)
Aga also took me to all her favourite shops, 
we had so much fun and shopping trip was successful:-)
Dear Aga, we would like to thank you for your hospitality,
for your time and all small talks. You have a great family and a beautiful house.
We wish you all the happiness and we hope to see you soon, this time in our place:-)




Pokój Mili mnie rozczulił:-) Jest tak słodki, że chciałaby się znowu być dzieckiem.
Ten domek dla lalek został własnoręcznie wykonany przez tatę Mili:-)
Po prostu raj każdej małej księżniczki:-)


Mila's room softened me:-) It is so sweet that you wish to be a child again:-)
The doll's house was made by Mila's dad:-)
It's just a paradise for every little princess:-)
















































Miałyśmy czas i na to by troszkę popichcić w kuchni.
Agnieszki kuchnia idealnie się do tego nadaje.
Zrobiłyśmy małą próbę pieczenia tortu,
czy nam wyszedł? Oceńcie sami:-)
Piekłyśmy też bułeczki, ale te szybko zniknęły:-)


We had some time to bake:-) Aga's kitchen is perfect for preparing food.
We just tried to bake birthday cake for her son:-)
Tell me if you like it:-)
We also baked some bread rolls, but they disappeared too quickly:-)


I troszkę zdjęć z Hamburga:-)
Some photos from Hamburg:-)










Dziękuję za odwiedziny i miłego wieczoru Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a good evening:-))

14 komentarzy:

  1. Z ogromną przyjemnością pospacerowałam po domku Agnieszki, pięknie go pokazałaś, urocze miejsce <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, domek Agi jest bardziej niż uroczy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Cudnie, wszystko w moim guście :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna relacja! Mój domek w Twoim obiektywie wygląda jeszcze lepiej�������� piękne zdjęcia�� aż słów mi brak�� jestem wzruszona�� dziękuję i pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za gościnę:-))) Twój domek jest naprawdę wyjątkowy bo mieszkają w nim wyjątkowe osoby:-)))
      Pozdrawiamy serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Pięknie! Trochę rustykalnie, ale nadal delikatnie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie i subtelnie. Czas jak widać mile spędzony.
    Pozdrawiam serdecznie 💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Moniko, czas bardzo mile spędzony. Wspomnienia zostaną z nami na zawsze:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  6. Uroczy, klimatyczny dom.:) Nie mam instagrama, więc tym bardziej dziękuję Anitko, że pokazałaś te piękne wnętrza. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka też ma swój blog, ale ostatnio przez przeprowadzkę i wykańczanie domu troszkę go zaniedbała, ale może niedługo znowu zacznie publikować? Ja mam taką nadzieję, bo teraz ma duże pole do popisu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Podziwiam ludzi za taką konsekwencje bieli :) Ja bym nie potrafiła z moim zamiłowaniem do koloru, wszędzie bym coś dorzuciła w konkretnym wyraźnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo ta konsekwencja podoba i też Agę za to podziwiam, bo ja tak nie umiem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...