środa, 15 sierpnia 2018

Metamorfoza salonowej ławy:-)


Nasza salonowa ława dostała drugie życie:-)
Jakiś czas temu myślałam o tym by ją po prostu sprzedać,
ale żadna inna ława jaka mi się podobała nie miała tylu poręcznych półek 
na gazety i książki więc postanowiłam ją po prostu przemalować.
Wybrałam farby kredowe Americana Decor, kolor: Enchanted.
Bardzo mi się ten kolor spodobał gdy malowałam krzesło bujane
więc postanowiłam go powtórzyć przy malowaniu ławy.
Mnie efekt końcowy bardzo przypadł do gustu
ale jestem ciekawa jak Wam się ta metamorfoza spodoba?


Our coffee table got the second life:-)
I thought of selling it for some time, 
but then I just couldn't find another coffee table 
with so many shelves for magazines and books and then I decided to paint it.
I went for Americana Decor chalk paints and I chose Enchanted colour again.
I liked it very much when I painted my rocking chair
so I thought coffee table would look as well as my rocking chair.
I really like the final effect, but I wonder how you will like it.


Efekt końcowy:
Final effect:






























Miłego dnia i dziękuję za odwiedziny:-)))

Have a nice day and thank you for stopping by:-)))

7 komentarzy:

  1. Cudowna ława i wszystko pod ręką, bardzo dobrze zrobiłaś że ją zostawiłaś. takie cudo to rarytas, rzadko się trafia. I piękną żyworódkę wypatrzyłam.:) Same śliczności u Ciebie Anitko.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 żyworódka to prezent od blogowej koleżanki😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Twoja ława bardzo mi się podoba. Ja ostatnio robiłam remont mieszkania i praktycznie malowałam wszystkie meble. Trwało to dość długo, ale warto było.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem na etapie przemalowywania większości mebli:-))) Niewiele wysiłku i nakładu pieniężnego to wymaga, a jaka odmiana:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Oj widzę, że zapragnęła świat kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio ciągnie mnie do kolorów:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Kochana Ty to się chyba nigdy nie nudzisz :-D Pięknie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...