niedziela, 12 sierpnia 2018

Niedzielne śniadanie: domowe bułeczki i powidła-)


Zapraszam Was dzisiaj na najlepsze śniadanko pod słońcem:-))
Co dziś serwujemy?
Domowe bułeczki wg przepisu Sylwi Obiad dla Taty
oraz domowe powidła, wyrób własny mojej sąsiadki
i do tego moje ukochane kakao.
To jest moje małe śniadaniowe hygge:-)
Więcej do szczęścia nie potrzebuję, 
nawet nie muszę mieć tego śniadania serwowanego w łóżku:-)
Ogród to teraz o wiele przyjemniejsza alternatywa:-)
A jakie jest Wasze ulubione śniadanko?


I would like to invite you today for the best breakfast ever:-)
What is on the menu today?
Homemade bread rolls according to Sylvia's recipe,
homemade plum stew made by my neighbour
and my favourite, hot cocoa.
This is my king of breakfast hygge:-)
I don't need anything else to be happy,
I even don't want this breakfast to be served in bed.
Garden is much better option at this time of year:-)
What about you? What's your favourite breakfast?




















Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a good Sunday:-))

9 komentarzy:

  1. Jak apetycznie... Oj śniadania to mój problem, najchętniej bym ich nie jadła. Miłej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bez śniadania nie umiem zacząć dnia🍽
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Na takie śniadanko to ja zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anito, ja lubię od czasu do czasu śniadania słodkie. Kawa z mlekiem. Espresso Nescaffe. Chałka badż coś podobnego i krem czekoladowy. W znanej knajpce "Charlotte" (Warszawa, Kraków) można kupić krem o smaku mlecznej lub białej czekolady. Mnie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu też lubię słodkie śniadanka:-)))
      Muszę zapamiętać i przy następnej okazji podczas pobytu w Warszawie lub Krakowie się tam wybiorę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Wspaniale śniadanko. Uwielbiam świeżutkie pieczywo z powidłami domowej roboty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najlepsze śniadanko:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...