poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Słoneczniki na moim kredensie:-)


Ostrzegałam, że tego lata będzie dużo słoneczników na moim blogu:-)
Jeśli macie już ich dość to dajcie znać:-)
Mnie się jeszcze nie znudziły i każdego dnia bardziej mnie cieszy ich widok:-))
Tym razem słoneczniki rozgościły się na moim kredensie
i od razu w domku zrobiło się jakoś tak przytulniej:-))
Uwielbiam tą starą ceramikę, nie wiem co takiego w sobie ma,
ale jak dla mnie jest pełna uroku:-)


I have warned you that this summer there will be a lot of sunflowers on my blog
and here they are:-)
If you are fed up with them, just let me know:-)
I'm not, quite the opposite in fact:-) I still like looking at them every day:-)
Now sunflowers are on my old cupboard
and I must say that the whole house seems to be even cosier:-))
I love my sunflower tableware, I don't know why,
just because it's full of charm:-)


















Słonecznego dnia Wam życzę:-))

Have a sunny day:-))

15 komentarzy:

  1. Słoneczniki wyglądają pięknie, idealnie pasują do letniej aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je:-))) To takie małe słoneczka:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. Jak ja kocham słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię słoneczniki, więc nie mam nic przeciwko większej ich ilości na ekranie. :) Piękną masz zastawę. Podobnie jak Ty lubię stare "skorupy", bo mają w sobie to "coś". :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba jestem od skorup uzależniona:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Piękna zastawa oraz cała zawartość Twojego kredensu. Pozdrawiam słonecznie -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba:-)))

      Usuń
  5. Słoneczniki to piękne kwiaty. Rzeczywiście zmiana ceramiki nadała innego charakteru wnętrzu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je:-)) Lubię jak kredens za każdym razem się zmienia w zależności od tego co się na nim znajduje:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Jesteś niesamowita z tymi kolekcjami. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: Każdy ma jakiegoś bzika:-))))
      Dziękuję i pozdrawiam:-)))

      Usuń
  7. Pięknie...Słonecznikowelove :-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...