wtorek, 2 sierpnia 2016

Konkurs Green Gate z Galerią Pogodnych Wnętrz:-)

Moi Kochani wspólnie z Galerią Pogodnych Wnętrz zapraszam Was na letni konkurs,
w którym możecie wygrać gadżety Green Gate idealne na piknik:-)


Konkurs miał się pojawić w ramach Bloggers Summer Meeting,
ale przyznaję się, że po prostu nie dałam rady ogarnąć tego wszystkiego na raz:-(
Ale już nadrabiam moje zaległości:-)

Co trzeba zrobić by wygrać jedną z trzech nagród?
Wystarczy:
1. Polubić fanpage Galerii Pogodnych Wnętrz oraz Nitka Design na Facebooku.
2. Wyrazić chęć udziału w konkursie poprzez pozostawienie komentarza pod tym postem.
3. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, 
ale nie jest to warunek konieczny by wziąć udział w konkursie.
4. Osoby nie posiadające bloga proszę o podanie adresu mailowego.

Nagrodzone zostaną trzy osoby. 
Konkurs trwa do niedzieli 7.08.2016 do godz. 24.00
Niestety nie wysyłam paczek za granicę.

Oto co dla Was przygotowaliśmy:

Zestaw 1:
Torba termiczna Smilla Mint by Green Gate



Zestaw 2:
Papierowe gadżety piknikowe z serii Abelone Mint
talerzyki, kubeczki, sztućce i rurki do napojów.



Zestaw 3:
Ściereczka Green Gate oraz dwie emaliowane filiżanki od Ib Laursen.


Zapraszam do zabawy:-)


38 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w konkursie. Fp już polubiłam. Pozdrawiam wakacyjnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie biorę udział, uwielbia Green Gate ���beciula21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Papierowe gadżety wyglądają genialnie! Oczywiście się zgłaszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie się zgłaszam do konkursu, do wygrania same perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielka przyjemnością wezmę udział w konkursie �� P.s piękne nagrody
    madz1utek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu szczęścia nie spróbować jak u Ciebie zawsze same cuda, więc i ja ustawiam się w kolejkę, może szczęście się do mnie uśmiechnie, bo pikniki uwielbiam.
    sylwiaaali@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja chętnie wezmę udział w zabawie...
    Pozdrawiam serdecznie
    Babaga
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również spróbuję szczęścia ;)
    katarzyna-j@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda,chętnie biorę udział w zabawie
    barabara.w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne nagrody, też wezmę udział
    dagmara1231@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie mogę wziąć udziału. Nie mam facebooka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział w losowaniu:-) Pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Piękne rzeczy, oczywiście biorę udział :)
    Pozdrawiam, Justyna
    justas33@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Letnio, zjawiskowo, powabnie-prowansalski powiew, smak urlopu- to wszystko, to czego brakuje mi w tym roku, więc może chociaż namiastka

    Zestawy piękne..chwytają za serducho...:)
    Pozdrawiam,
    Małgosia
    FB-Małgorzata MK
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne nagrody , oba profile obserwuje od dawna ���� Pozostaje mi tylko trzymać kcikuki i mieć nadzieje na odrobinę szczęścia ��

    OdpowiedzUsuń
  15. No oczywiście, że biorę udział. zawdzięczam Wam, dziewczynom, bardzo wiele. Oli, Adzie, Tobie...pomogłyście mi poskladać moje marzenia "do kupy' i stworzyć dom, w ktorym od września zacznę mieszkać )))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam Magda mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję bloga jako Jasmine Vise
    na fb lubię jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cudne nagrody... <3
    Z przyjemnością biorę udział ;-) Warunki spełnione ;-)
    e-mail: gasiorowska.izabela@gmail.com
    Facebook: Izabela Gąsiorowska

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję bloga jako Sylwia Bomba
    na fb lubię jako Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bawię się z Wami :)
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.Pozdrawiam a.pietrasinska@interia.pl.Warunki spełniłam.Polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle się u Ciebie ostatnio działo, że wiadomo czasu brakło, ale jak to mówią co ma wisieć nie utonie ;-) Z przyjemnością powalczę o te skarby, są boskieeee!!!❤❤❤ Pewnie sama masz na nie chętkę ;-) Ściskam cieplutko kochana :-*****

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią wezmę udział w tak wspaniałym konkursie:) detka79@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pikniki wszelkiej maści, dlatego bardzo chętnie wezmę udział w konkursie. Trafiłam tu dzięki Natalii K i z pewnością zostanę na dłużej:-) Na fb oczywiście też:-)
    Pozdrowienia z Dolnego Śląska!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne prezenciki :)
    Nie mam Facebook bo tak postanowiłam sobie od początku :) i z tego powodu nie mam szans :( ale po to są zasady , żeby je łamać może i Ty się dasz skusić na złamanie zasady . Proszę ♥
    Wyrażam zgodę na udział :) gdy mi się już uda to wygrany prezencik będzie miał foteczki i aranżacje na mojej działce przy oczku wodnym :) no i polecenie Twojej strony wraz ze zdjęciami a innym portalu Dekoracyjnym
    jorgo30@op.pl

    krynia9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ustalając warunki konkursu zupełnie zapomniałam o tym, że przecież nie każdy ma konto na FB (sama do niedawna do takich osób należałam:-)
      Oczywiście Wasze zgłoszenia będą brały udział w losowaniu:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  26. Więc i ja zgłaszam swój udział w konkursie. Również bez konta na FB.... Piękne nagrody Niteczko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie. Piękny blog. toldi1974@o2.pl. Pozdrawiam Izabela.

    OdpowiedzUsuń
  28. Green Gate? Marzenie moje! Zgłaszam swój udział w konkursie- bezapelacyjnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się do zabawy :-) Banerek na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział, polubiłam, uwielbiam Green Gate,może się uda, gorąco pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna ta ściereczka! Wszystko piękne :) Również biorę udział.
    trzcinowy@wp.pl

    PS czy GPW ma sklep w Bełchatowie? Widziałam na Fb Bełchatów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, GPW ma sklep w Bełchatowie, szkoda, że mam tak daleko:-(((

      Usuń
  32. Nosz kochana same cuda nam tu pokazujesz:) Strasznie rozkochuję się ostatnio w tej marce więc spróbuję swych sil i ja:) ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  33. Na ostatnią chwilkę ale z przyjemnością zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się spieszyłam, żeby opublikować wcześniejszy komentarz przed północą, że go nie dokończyłam. Fanpage lubię jako Izabela Knera. Nagrody tak cudowne, że nie mogłam przejść obojętnie obok takiego konkursu. Pozdrawiam! Iza

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...