poniedziałek, 11 stycznia 2016

Zimowe skarby

Piękna zimowa aura, która zagościła u nas 
zmobilizowała mnie do przygotowania kilku zimowych aranżacji. 



Wiem, na większości blogach pojawiają się już wiosenne akcenty
ja jednak jeszcze przez jakiś czas ugoszczę Was zimowymi klimatami.
Tak więc jeśli jeszcze nie macie dosyć zimy - zapraszam, rozgośćcie się u mnie:-)

Miłego początku nowego tygodnia:-)
Dla mnie to ostatni pracujący tydzień przed feriami:-)
Już nie mogę się doczekać:-)




This beautiful winter wonderland that is around us now
inspired me to prepare some winter arrangements:-)
I know that on most of the blogs you can already find spring posts,
but I'm still going to stick to winter atmosphere for some time.
If you are not fed up with winter...then visit me and enjoy my posts:-)

Have a great start to a new week:-)
For me it's the last working week before winter holidays:-)
I can't wait:-)






















17 komentarzy:

  1. Szczęściara z tymi feriami. U mnie natomiast wzmożony okres w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała...a wiem jak to jest pracować w firmie więc tym bardziej doceniam pracę w szkole. Wytrwałości w takim razie Ci życzę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Oooo, też macie w pierwszym rzucie ferie? ;-)
    Ja tam zimy nie mam dość, wprost przeciwnie - czekam na więcej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tego podziału na ferie. Najlepszy termin to ten środkowy, pierwszy i ostatni jest albo za szybko, albo za późno, ale rozumiem, że górale chcą jak najwięcej zarobić więc cóż zrobić. Na szczęście Wielkanoc jest w tym roku w miarę wcześnie więc da się jakoś przeżyć:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Ja myślę, że warto jeszcze zostać trochę w zimowych akcentach ...tym bardziej, że tak tego śniegu w tym roku było mało:)
    Twoje zimowe kadry są śliczne. Życzę udanych ferii i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne dekoracje :o) przyznam szczerze, że ciężko mi się rozstać z zimowymi aranżacjami, będzie mi brakować gwiazdy na oknie, migotania lampek choinkowych echhh dlaczego święta tak szybciutko mijają :P Zazdroszczę ferii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również będzie ciężko się z nimi rozstać, dlatego dopiero w ferie się zabiorę za sprzątanie zimowych dekoracji:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Do wiosny daleko ... cieszmy się zimą , tak pięknie śnieg prószy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie same skarby a fotki boskie:-) Baw się dobrze na feriach, ja jeszcze 3 tyg i też się feriuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Twoim wydaniu kochana zimę mogę oglądać przez cały rok:):):)
    Pięknie!!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Od aranżacji trudno oderwać wzrok, jest tyle cudeniek.
    Jakie plany na ferie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, w ferie przypada sesja więc jedyne plany to nauka:-( No i jeszcze trzeba wykorzystać wolny czas by postać w kolejkach i poodwiedzać wszystkich możliwych lekarzy...tak więc nic ekscytującego:-(
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Świetnie! Wolne niebawem, zima przyszła...będą harce na śniegu :)
    Piękne udekorowałaś dom!
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh yes
    we still need winter designs and vignettes
    It was below zero here last 2 mornings

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne skarby :-) Ściskam cieplusio :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie mam dośyć zimy, jeszcze czekam na śnieg i co więcej - dopiero się rozkręcam w zimowych klimatach i nastrojach. Twoje - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od samego patrzenia zrobiło się cieplej choć za oknem prószy śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...