niedziela, 31 stycznia 2016

Szklany Klosz/The Bell Jar

Ferie...ferie i po feriach:-(
Jutro o świcie dołączę do wężyka samochodów udających się 
z podpoznańskich sypialni do centrum:-(



Ale dosyć tego dobrego, 
ktoś musi pracować by ktoś inny mógł odpoczywać:-)
Na pocieszenie i by odgonić uporczywe myśli o powrocie do pracy
zrobiłam sobie wiosenną aranżację pod kloszem:-)
Jak Wam się podoba?


My winter holiday has just ended 
and tomorrow at dawn I will join the long line of cars 
getting to the city centre:-(
Well, enough is enough and someone has to work so that others could rest:-)
To cheer me up and forget about coming back to work 
I prepared a spring arrangement under a bell jar:-)
How do you like it?













Dobrego startu w nowym tygodniu Wam życzę:-)

Have a good start of the week:-)

31 komentarzy:

  1. Śliczniutki klosz a dekoracja po prostu boska. Hiacynty, piękne kwiaty o nieziemskim zapachu. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy i nowy, wiosenny post do http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) I już spieszę z rewizytą:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. A u mnie ferie dopiero starują :-) Pod kloszami mam jeszcze takie karnawałowo - świąteczne dekoracje. Tak się napatrzyłam u Ciebie, że musze koniecznie coś zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już czas najwyższy by wiosnę do domu zaprosić:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Ale minęły szybko te dwa tygodnie. U mnie dzis Zosia też przeżywała, że tak jej się nie chce wracać do szkoły...
    Piękna, wiosenna aranżacja.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co dobre szybko się kończy:-( Taka kolej rzeczy, ale nie ma co biadolić tylko wziąć się do pracy:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Cudowna aranżacja wiosenna. Już się chcę tej wiosny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się spodobała:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. My jeszcze tydzień ferii, ale chorujemy, niestety.
    A wiosenkę już trzeba przywoływać, śnieg się stopił, luty, tuż tuż , więc i wiosna niedługo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z końcem stycznia każdy chciałby już wiosny...pewnie przyjdzie nam jeszcze na nią poczekać, ale nic nie stoi na przeszkodzie by ją do domu zaprosić:-)
      Kurujcie się w takim razie:-) Zdrówka życzę by choć troszkę w ferie użyć:-)

      Usuń
  6. Super, ja też nie wiem jak od jutra przestawię się na to poranne wstawanie.U mnie w domku już wiosna w pełni, choć pewnie zima do nas jeszcze wróci.Pozdrawiam, acha od czwartku w netto fajne rzeczy będą, zajrzyj może coś Ci wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poranne wstawanie będzie najgorsze, ale niestety kiedyś do pracy wrócić trzeba:-(
      Widziałam te cuda...dziękuję za cynka, mam tylko nadzieję, że te wszystkie cuda będą dostępne w moim sklepie:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. A ja własnie dziś zaczynam ferie...bardzo się cieszę:) I wybieram się na narty...a tu śniegu ani grama:) No cóż, trudno, grunt aby choć trochę wypocząć.
    Piękny klosz i piękna wiosna u Ciebie już zawitała, pozdrawiam Cię serdecznie i życzę siły i motywacji do porannego wstawania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie ten najlepszy termin:-) Przyjemności życzę i dużo odpoczynku:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. I like it! :) Bardzo ładna, wiosenna ozdoba.
    Życzę miłego dzionka :) Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Tobie również miłego dnia życzę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Very pretty and I love the budding bulb and the black and white ribbon!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna aranżacja, jestem nią zachwycona! CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To już po feriach, u nas jeszcze ich nie ma:) chociaż u mnie synek jeśli będzie zdrowy to i tak będzie chodził do żłobka:) aranżacja cudna:) jak i ta kolekcja kubków za nią;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy ferie w pierwszym terminie, u Was pewnie będą w ostatnim terminie, czyli wtedy gdy my o feriach już dawno zapomnimy.
      Cieszę się, że moja kolekcja Ci się podoba...ostatnio niestety mąż zbił mi jeden kubek:-(
      I nie mógł się nadziwić dlaczego tak mi było żal zwykłego kubka! Faceci!
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Podoba mi się nazwa podpoznańskie sypialnie :) Ładnie. Sama chciałabym mieć kiedyś taką hihi ;) Srebrna taca to prawdziwa perełka.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mało potrzeba nam do szczęścia:) Super , brawo za aktywność i unikanie depresji:)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mi się podoba? Owszem, podoba mi się to wiosenne odganianie zimy. Podoba mi się również Twoja dbałość o szczegóły. :)Mam nadzieję, że niebawem także za oknem będzie można podziwiać kwitnące hiacynty i skaczące po okolicznych krzewach oraz drzewach ptaszorki. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och u Ciebie na prawde juz wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trudno się wraca do normalnego życia po takiej przerwie... oj trudno.
    za to u ciebie tak pieknie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...