sobota, 2 stycznia 2016

Jak udekorowałam stół na Sylwestra...

Czas biegnie nieubłaganie,
jeszcze niedawno przygotowywaliśmy się do świąt a dzisiaj mamy już Nowy Rok!



Trudno się będzie przyzwyczaić do zapisywania nowej daty:-)
Jak przystało na Nowy Rok trzeba zrobić jakieś noworoczne postanowienia...
troszkę nad tym myślałam i doszłam do wniosku, 
że moim uniwersalnym noworocznym postanowieniem będzie: 
Nigdy więcej żadnych studiów!
Co za dużo to nie zdrowo!
A moim noworocznym marzeniem jest by przeskoczyć od razu do roku 2017,
wtedy - jak dobrze pójdzie - skończę studia.
Ale niestety nie ma nic za darmo i trzeba się jeszcze pomęczyć.
Dosyć narzekania, przejdźmy do sedna postu 
czyli mojej sylwestrowej dekoracji stołu...
miało być różowo-srebrno, ale w końcu wyszło szaro-srebrno:-)
Jestem ciekawa czy Wam się spodoba?


Time passes by so fast...
Almost yesterday we were preparing for Christmas and now it's New Year:-)
We will have to get used to write a new date:-)
Since it's New Year, it's time for resolutions...
I'm not a type of having new year's resolutions, 
but this year I've been thinking and I came up with one very good resolution:
No more studies!
Enough is enough!
And my new year's dream is to skip 2016 and go straight to 2017:-)
Why, if everything goes well I will have graduated my studies by 2017.
O.K., but no more moaning...
let's now move on to my table decoration for the New Year's Eve Party.
It was supposed to be pink and silver, but finally I went for grey and silver:-)
How do you like it?


























Życzę Wam udanego weekendu noworocznego:-)

P.S. U nas wczoraj sypnęło śniegiem, dzisiaj mrozik -11 
więc w końcu mamy piękną zimową aurę:-)




Have a great new year's weekend:-)

P.S. It was snowing all day yesterday, 
and it's rather freezing today ( -11 degrees Celsius) 
so finally we have a real winter wonderland:-)







32 komentarze:

  1. Nareszcie zimowy krajobraz za oknem. Stół udekorowany bardzo ładnie. Moją uwagę przykuły talerzyki z mocno dekoracyjnymi brzegami - jakby wieniec laurowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tydzień się ta zima spóźniła, ale lepiej późno niż wcale:-)
      Talerzyki to prezent gwiazdkowy sprzed kilku lat, który dostałam od mojego męża. Bardzo je lubię:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Dekoracja bardzo klimatyczna... Mam wrażenie, że miejsce, w którym mieszkasz takie samo. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nasza wioska jest rzeczywiście bardzo przyjemnym miejscem, choć powoli zaczyna robić się tu ciasno.
      Życzę samych pomyślności w Nowym Roku:-)

      Usuń
  3. Oczu nie można oderwać od tak wspaniale udekorowanego stołu. Bardzo podobają mi się talerzyki wykończone motywem gałązki.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze moja dekoracja przypadła Ci do gustu:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w NR 2016.
    Piękne wejście w nowy roczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, samych dobrych chwil w Nowym Roku:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Anitko prześlicznie udekorowałaś stół na Sylwestra :)
    Masz całe mnóstwo przepięknych naczyń, zawsze się nimi zachwycam. Ogromny zbiór :)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało. Jestem niestety niereformowalna jeżeli chodzi o skorupy i jeśli coś mi się spodoba to po prostu kupuję. Czas najwyższy by zastopować.
      Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

      Usuń
  6. Ślicznie udekorowałaś swój dom, jestem pod ogromnym wrażeniem bardzo lubię takie klimaty:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

      Usuń
  7. Cudowna dekoracja. Ja też mam zimno -8.Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie jak zawsze. U mnie śniegu brak, dzisiaj byłam w Poznaniu i u Was biało. Zazdroszczę tego puchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Jak mogłaś przyjechać do Poznania i mnie nie odwiedzić ... chyba się obrażę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Kochana, jak zawsze pięknie!!! Wspaniale nakryty stół:)
    U mnie też BARDZO zimno... Najlepiej w domku pod kocykiem:) Ale spacerek dziś był:) nie ma zdrowszego powietrza, niz takie mroźne:)
    ściskam cieplutko Anitko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ogrzewam przy kominku:-)
      Spacerek to podstawa, u nas dwa razy dziennie i to odpowiednio długi, a że najczęściej chodzimy na pole, a tam silny wiatr więc nas nieźle przewiało, ale masz rację nie ma nic zdrowszego od mroźnego powietrza:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Bardzo piękny stół. Ty wiesz, że mnie się oko zahaczyło na tej genialnej paterze, w której zrobiłaś stroik, prawda? ;-) Śliczna jest, to cyna?
    U nas też zimno dziś aż strach, rano -13 st.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patera jest cynowa:-) Jak tylko ją zobaczyłam tak się w niej zakochałam i musiałam ją kupić. Jest nie tylko piękna ale też bardzo uniwersalna:-)
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  11. Pięknie nakryty stół:) też mam takie jelonki i to Ty zainspirowałaś mnie do ich kupna ale dopiero teraz zauważyłam że nawet kolorystycznie są takie jak Twoje tj mały jest szary a duży biały. Jak je kupowałam był jeszcze czerwony ale jakoś nie przypadł mi do gustu. U nas też mroźnie ale śniegu brak :( wolałabym śnieg niż mróz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust, gdy je kupowałam tez miałam do wyboru czerwonego, ale mnie nie zauroczył, przynajmniej nie tak jak ta dwójka:-)
      Mróz jest zdrowy więc ja chyba bardziej wolę jak przymrozi niż jak jest chlapa.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  12. Bardzo dobrze rozumiem Twoje noworoczne postanowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ktoś:-) Dziękuję Ci za wsparcie moralne:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  13. Cudowny klimat, w środku i na zewnątrz! ;-) U nas nadal nie ma śniegu, ale cierpliwie czekam ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Was zasypie to będziesz narzekała w drugą stronę:-) Ale jest niezwykle przyjemnie gdy się idzie na spacer a śnieżek pod stopami skrzypi:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  14. Jak zwykle bosko! A śniegu Ci szczerze zazdroszcę bo u mnie -16 ale bez puchu... Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę by i Wam troszkę śniegu poprószyło.
      U nas dzisiaj -14...uwielbiam spacerki z Borysem w takim mrozie, fantastycznie się człowiek czuje gdy może potem się przy kominku ogrzać.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  15. Stół jak zwykle przepięknie udekorowany, ta zastawa cudowna i te świece, no cudnie, cudnie!!Jeszcze ten widok za oknem-bajka!Jeszcze raz wszystkiego dobrego!Pozdrawiam noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...