środa, 27 stycznia 2016

Jak zaprosić wiosnę do domu?

To proste...wystarczy założyć różowe okulary:-)
Świat od razu wyda się bardziej kolorowy:-)



A gdy się nie ma różowych okularów
wystarczy przygotować różową aranżację.
Aby przegonić tą szaro burą aurę, która panuje na zewnątrz
zapraszam Was na herbatkę i domowe mini muffinki:-)
W takim otoczeniu szybko zapomnicie o szarówce, a i humorek się poprawi:-)


How to bring spring to your house?
It's easy...you just have to wear pink glasses:-)
And if you don't have pink ones
you can always prepare a pink arrangement:-)
If you want to forget about the cold dreary days
have a cup of tea and a mini muffin with me:-)
It always boosts my mood:-)






Miłego czwartku:-)

Have a nice Thursday:-)

18 komentarzy:

  1. Ostatnio zrobiłam dokładnie to samo - hiacynty, różowe szydełkowe podkładki od blogowej koleżanki, do tego pomarańczowe muffinki. Mogę powiedzieć w skrócie: TO DZIAŁA!!! ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te Twoje pomarańczowe muffinki i z wielką przyjemnością bym się na nie wprosiła:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. fajne klimatycznie lubię czasem trochę różu rozwesela na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż lubię w wielu odsłonach, ale oczywiście co za dużo to nie zdrowo:-)

      Usuń
  3. Muffinki dawno ich już nie zrobiłam, pysznie wyglądają - dobrze że na poprawę humoru ( \z powodu panującej aury za oknem) kupiłam sobie pączka - już zaczynam tłusty czwartek - tydzień wcześniej :) Życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to mi zrobiłaś smaka na domowe pączki...problem tylko w tym, że mi
      nie wychodzą:-( W zeszłym roku próbowałam i efekt był tragiczny:-(
      Pozdrawiam i miłego dnia:-)

      Usuń
  4. Hiacynty i słodkości a do tego dobra herbatka lub kawka i od razu dzień zaczyna się miło i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda kolorki poprawiają humor. Pięknie, optymistycznie i bardzo smakowicie. Udanego dnia i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Ach, aż się rozmarzyłam. Widzę, ze nie tylko ja lubię pastele. Pozdrawiam serdecznie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze więcej się nas - miłośniczek pasteli- znajdzie w blogosferze:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Mi też już się marzy wiosna.Dzisiaj byłam w Ikei i małe zakupy wiosenne poczyniłam.Od jutra zaczynam działać w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tośmy się minęły...ja w Ikei byłam wczoraj:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Och jak mi brakuje różu w tym moim męskim świecie. Chyba czas wyciągnąć i powiesić różowe zasłonki do kuchni. Pochowałam już świąteczne dekoracje, zasadziłam hiacynty :) pierwsze tulipany w wazonie już są. Teraz tylko wiosna za oknem by się przydała i człowiek będzie szczęśliwy :) no i może w końcu skończą się choroby u dzieci. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich różowych okularów teraz potrzebuje, dzięki za pozytywną dawkę różu :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty and cheery! Thank you for sharing at Create • Share • Inspire. We hope to see you back tonight. xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że nie tylko ja tęsknie za wiosną

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...