piątek, 29 stycznia 2016

Ludzie czekają...

Ludzie czekają
cały tydzień na piątek...



...cały rok na lato
i całe życie na szczęście!
Smutne jest to, że czasami to szczęście ich omija 
ponieważ nie potrafią dostrzec go w małych często nieznaczących rzeczach:-(
Dlatego z okazji weekendu cieszmy się z wszelkich małych rzeczy 
bo to one są wyznacznikiem naszego szczęścia:-)


People wait
all week for Friday,
all year for summer,
and all life for happiness!
The sad thing is that they often miss happiness 
because they are waiting for great things 
but the truth is that the real happiness is in the little things.
Since it's weekend enjoy all the little things that happen in life:-)






Dzisiaj znowu powiało różem...nie da się ukryć, 
że wiosna wisi w powietrzu skoro nie mogę się od różu uwolnić:-)

Pink again...well it seems that spring is coming soon 
since I can't break free from pink:-)

Nie mogło obejść się dzisiaj bez tej piosenki:


And a nice song about Little Things:-)

20 komentarzy:

  1. Wiosna na dzień dzisiejszy u mnie za oknem, słoneczko, lekki powiew wiatru, aż miło...wyjść na świeże powietrze i zaczerpnąć świeżego powietrza. Ps. zgadzam się, że często nie dostrzegamy małych ale jakże istotnych rzeczy. To z nich czerpmy radość. Pozdrawiam :) Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj tak pięknej pogody nie było, ale i tak spacerek z moim futrzakiem był udany:-) Pozdrawiam i również życzę miłego weekendu:-)

      Usuń
  2. u mnie tez zapachniało wiosną ,i nadal wspaniały róż w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie jakoś ostatnio na róż wzięło...aż się sama dziwię:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Uwielbiam Sylwię, raz byłam nawet na jej koncercie.Od dłuższego czasu staram się cieszyć każdą drobnostką czy to spacer, czy to wspólny wypad do kina z dziećmi.Jeśli ktoś nie umie czerpać radości z dnia codziennego, to dużo mu z życia umyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy kolejną wspólną cechę, również lubię Sylwię:-) Masz rację, że bardzo dużo tracimy jeśli nie potrafimy czerpać radości z tych wszystkich małych rzeczy obok nas:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Cieszmy się z małych rzeczy. U mnie też dziś słoneczko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas raczej było deszczowo, ale też miło dzień upłynął:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Masz rację kochana:) I tego się wszyscy TRZYMAJMY:)
    cudnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham róż i cieszę się razem z Tobą :-) Mój mąż czasami nie może zrozumieć, jak można cieszyć się z nowego wazonika za 2zł, czy wygranej w Candy, ale ja już taka jestem cieszę się z najdrobniejszej rzeczy, z tego co mnie otacza i jestem szczęśliwa, bo mam kochanego męża, wspaniałego psa, nieazstąpionych przyjaciół i tyle cudownych rzeczy.Tak jestem szczęśliwa, a piosenka jest mi bliska, uwielbiam ją, jak i Sylwię :-) Piękne zdjęcia, kwiatek uroczy.Wspaniałego dnia kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Twoim szczęściem i podpisuję się rękoma i nogami pod tym co napisałaś:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. No właśnie, ludzie żyją od piątku do piątku i... życie ucieka. Optymistycznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc nie pozwólmy by nam to życie uciekało i czerpmy z niego jak najwięcej:-)
      Carpe Diem:-)

      Usuń
  8. My też wyczekujemy piątku a najbardziej starszy synek - tata wraca do domu na weekend:) i jest się z kim bawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym z niecierpliwością piątku wyczekiwała w takiej sytuacji:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Takie znane hasło ciesz się z małych rzeczy a one są przecież codziennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczekiwałam piątku jak nigdy dotąd :) W małych rzeczach tkwi szczęścia moc:)
    Miłej niedzieli Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna tabliczka i piękne słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. My latest blog post is about the "little things" we do to live well. Your post meshes together with mine.

    Thanks for Sharing Your Cup!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...