środa, 6 stycznia 2016

Pada śnieg...

Królowa śniegu była dzisiaj dla nas łaskawa 
i sypnęła trochę białego puchu:-)





Najszczęśliwszy jest oczywiście Borys, 
który uwielbia taką pogodę.
Mógłby ze spacerów nie wracać, cały dzień przesiaduje w ogrodzie 
i tarza się w śnieżnym puchu:-)
Zapraszam Was na spacerek z Boryskiem 
i do naszego zimowego ogrodu:-)
Jest cudnie:-)


The Snow Queen was gracious and she gave us a lot of snow:-)
The happiest one is of course our Golden Boy:-)
He loves snowy weather, 
he could spend the whole day outside:-)
Let's go for a walk with Boris 
and then enjoy our winter garden:-)
It's beautiful:-)
























 Miłego wieczorku Kochani:-)

Have a great evening:-)


28 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i cudne psina:)))az mi się przypomniało jak miałam malamuta , który ciągnął mnie z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie próbuję by mnie Borys ciągnął na rowerze...życie jest mi miłe:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Ile radochy w tym kudłaczu:) Fajne zimowe kadry. Życzę cudownej zimy i wszystkich pór roku, wszystkiego dobrego na Nowy Rok.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futrzak jest bardzo wesołym psiakiem, ale większość dnia przesypia więc tym bardziej takie chwile są radosne:-)
      Pozdrawiam i również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:-)

      Usuń
  3. Nareszcie prawdziwa zima i jak widać Borys przeszczęśliwy :)
    Przepiękne widoki, u mnie niestety bez śniegu.... to znaczy troszkę go jest, ale naprawdę odrobina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod przykryciem z miękkiego puchu jest cudownie, wręcz bajkowo:-)
      Życzę by i Wam Królowa Śniegu troszkę przyprószyła:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia!Piękna zima u Ciebie!Widać, że piesio zadowolony, moja psinka też uwielbia taką pogodę, ale niestety ktoś posypał dziś solą chodniki i mała, aż piszczała z bólu, dlatego zamawiam jej buciki, będzie mogła dłużej pospacerować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na szczęście sypią piaskiem a nie solą. Kiedyś próbowałam numeru z bucikami, ale Borys od razu je ściągał. Tak więc zanim kupisz...wypróbuj czy Twoja psina da sobie coś na nogi założyć.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. ale piekny śnie.....u nas nie ma ani grama:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się w tym względzie poszczęściło...
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Niezły model z Twego psiaka ;) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nas też dziś zasypało:) I nawet za nami pierwszy kulig:) Było super!
    Borys bardzo fotogeniczny:) I jak pozuje-model na medal:)
    cieplutkie uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kulig...jeszcze powiesz, że w lesie...zazdroszczę!!!
      Kochana, Borys pozuje tylko dlatego, że Pańcia w kieszeni ma ciacha...inaczej zapomnij
      o jakimkolwiek pozowaniu...toż to uwłacza jego psiej godności.
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  8. Jejku, ja takie kadry muszę oglądać tylko na zdjęciach. U mnie mroźno, ale ani grama białego puchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie być grzeczni to może Królowa Śniegu będzie i dla Was łaskawa...
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Piękne kadry :) a Borys słodziak. U mnie też nieco śniegu dopadało to zabrałam na spacer... Męża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż tez dobry spacerkowy towarzysz:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  10. Awww so beautiful! I love Goldens! xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Borysek jest cudowny i ma taki różowy,zimowy nosek :) Śnieg kochają nasze psy i dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! Jaki on fotogeniczny! U nas raz sypnęło śniegiem, zdecydowanie za mało na szaleństwa. Może na ferie będzie więcej? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia Borysa. Rano byłam w szoku, jak zobaczyłam tyle śniegu za oknem . Spacer był obowiązkowy, ale nie tak szalony jak Borysa;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale radochę spowodował śnieg u Twojego psa:) miło że choć troche spadło śniegu przykryło te szarości dookoła. Śliczny koszyczek na ostatnich zdjęciach:) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo śniegu u Ciebie...:) u nas dziś za oknem bardzo podobnie... aż miło było wyjść z domu... dotknąć biały puszek... i wyruszyć do pracy... :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia... Ps. Piesek kochany... dużo radości widzę, że Wam daję...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudna psinka:-) U mnie też jest biały puch - radość ogromna:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...