piątek, 8 stycznia 2016

Kalendarz z Weranda Country

Do styczniowej Werandy Country dołączony był 
pięknie ilustrowany kalendarz na 2016 rok.
Kto go ma łapka w górę:-)




Ilustracje są dziełem zdolnej blogerki Melki z bloga Pracownia z Widokiem.
Bardzo mi się te ilustracje spodobały 
i zaczęłam kombinować jakby ten kalendarz ładnie wyeksponować, 
aż przypomniałam sobie o kratce metalowej z Ib Laursen 
no i powstał kalendarz na nowy rok.
Na pierwsze trzy miesiące ma oprawę zimową...
wraz z upływającym czasem będę zmieniać dekoracje 
stosownie do odpowiedniej pory roku.
Mała rzecz a cieszy:-)


In one of the interior magazines I found a beautiful calendar for 2016 year.
The calendar was design by well-known blogger Melka from Pracownia z Widokiem.
She is a very talented girl and I really fell in love with her pictures.
I started to think how I can display the calendar 
and then I remembered about my metal grid from Ib Laursen 
and here it is my new calendar.
The best thing is that I can change all the decorations depending on the season. 
For now, it's winter decor, but soon it will be spring decor.
A little thing, but gives a lot of happiness:-)




















Miłego weekendu Wam życzę moi blogowi przyjaciele:-)

Have a great weekend my blog friends:-)

14 komentarzy:

  1. Tez mam :) Twój pomysł bardzo mi się spodobał. Misze tez coś wykombinować bo naprawdę, aż żal go nie wykorzystać. Miłego weekendu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym kalendarzem naprawdę fajnie to wymyśliłaś;)
    Miłego i zimowego weekendu życzę!
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam, też mam :) i zastanawiałam się jakby go tu zawiesić :) nie trzeba za dużo myśleć jak widać ;) wystarczy zajrzeć do Ciebie :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jutro biegnę po Werandę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też Natalio miłego , odpoczywaj :) Kalendarz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam, ja mam !!! Tez zwróciłam na niego uwagę , dlatego kupiłam kolejny numer aby mieć cały roczek. U Ciebie pieknie wyeksponowany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam i chyba muszę to zmienić, jest piękny i cudnie go prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam, ale nie myślałam o jego wyeksponowaniu. Patrzę na Twoją aranżacje, to nabieram ochoty na zrobienie "coś" z moim ;)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy uda mi się jeszcze kupić gazetę, namówiłaś tą aranżacją do zakupu:) miłego odpoczynku w weekend!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym kalendarzem!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł. Ślicznie to zakomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kalendarz i idealne miejsce na niego.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wygląda.Ta krata jest cudowna w swojej surowości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...