sobota, 30 lipca 2022

Hortensje z mojego ogródka:-)



Dzień dobry w sobotę:-)
Lato bardzo mnie rozleniwia ostatnimi czasy,
ale właśnie po to są wakacje:-)
Ostatnio przyniosłam do domu piękne hortensje z mojego ogródka.
Bardzo się cieszę, że tak pięknie zakwitły,
ponieważ hortensje bukietowe o dziwo w tym roku się bardzo ociągają.
Poniżej znajdziecie też kilka zdjęć z mojego nieidealnego ogrodu:-)
Pozdrawiam Was cieplutko:-)


Good morning this beautiful Saturday:-)
Summer makes me very lazy, but holiday is for chilling out, isn't it?
I've brought some hydrangeas from my garden.
They make me so happy. 
It's such a delight to go to your own garden, 
simply pick up some flowers and bring them home.
I'm also sharing some pictures of my not such a perfect garden,
but I still love it:-)
Wish you all the best:-)
















Dziękuję za odwiedziny:-)

Thank you for stepping by:-)

5 komentarzy:

  1. Piękny ogródek:)))u mnie hortensje nie rosną zbyt dobrze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hortensje u mnie najlepiej rosły tylko białe krzewy, cała reszta jakoś nie umiała się odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce do wypoczynku masz. Hortensje w tym roku pięknie kwitną nawet te ogrodowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe hortensje, nie u wszystkich tak cudownie chcą kwitnąć. I jeszcze w tak mocnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hortensje, u mnie szaleją bukietowe, ale i ogrodowe zakwitły obficie. Masz przytulny taras, to chyba zasługa wikliny... super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...