środa, 13 lipca 2022

Aranżacja stołu: Lawendowa Przystań:-)


Moje krzaczki lawendy w tym roku pięknie obrodziły.
Udało mi się upleść piękne wianki, 
które natchnęły mnie do stworzenia nowej aranżacji stołu.
Do żywej lawendy dekorującej stół dobrałam ceramikę z motywem lawendy
i w zasadzie nic więcej nie było potrzebne by stworzyć taką lawendową dekorację.
Dajcie znać jak Wam się podoba:-)
Mnie bardzo przypadła do gustu:-)


My lavender is blooming nicely this year.
It was an incentive to make two lavender wreaths 
and then a new table arrangement.
For the real lavender decorating my table I added lavender tableware.
That was all.  Let me know what you think about this decoration.
I like it very much:-)














Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

3 komentarze:

  1. Piękna aranżacja stołu. Zastawa wspaniale pasuje do całości. Muszę pomyśleć co zrobić z moją lawendą , która też pięknie kwitnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała lawendowa aranżacja, jakże musi pachnieć taki stół. Uwielbiam lawendę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj podoba i to bardzo taka aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...