niedziela, 17 lipca 2022

Veggie Love:-)


W zeszłym tygodniu odwiedziłam moją ciocię 
i wróciłam z naręczem zieleniny prosto z jej ogródka:-)
Będą małosolne i botwinka:-)
Lubicie ogórki małosolne? Ja uwielbiam:-) 
Szkoda, że sezon na nie jest taki krótki, ale cieszmy się tym co mamy.
Lubicie zielone warzywa? A może jesteście wegetarianami?
Ja staram się ograniczać mięso w mojej kuchni
choć tak do końca chyba z niego nie umiem zrezygnować.
Z tych darów najbardziej mnie radują kosmosy. 
Są piękne, a ja nie mam ich w moim ogrodzie. 
Koniecznie muszę je w przyszłym roku posadzić.


Last week I visited my aunt and I came back
with a basket full of green veggies straight from her garden.
I'm going to make some low-sodium pickles and beetroot leaf soup:-)
Are you a fan of low-sodium pickles? I'm crazy about them.
I wish their season was longer, but let's be grateful for what we've got:-)
Do you like green veggies? Are you vegetarian?
I'm trying to use as little meat as possible, 
but I don't think I will reduce it to zero.
I'm most grateful to my aunt for some cosmos flowers.
I love them and I don't have them in my garden.
I'll have to plant them next year because they are simply stunning:-)




Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a beautiful Sunday:-))

4 komentarze:

  1. Zawsze siałam kosmosy a w tym roku nie urosły :-(. Za to zjadłam pierwszego ogórka z mojej szklarni. Pycha :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogórki małosolne - mniam! Pychotka! I wszelka zielenina. Śmieję się nieraz że mogłabym być królikiem, choć z mięsa też nie potrafię zrezygnować całkowicie. A już z nabiału na pewno nie. A jeszcze cała zielenina z ogródka? To już na pewno smakuje rewealcyjnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent od cioci. Lato jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam warzywa, mogę je jeść i jeść. Za to owoce mogą leżeć i mnie nie ciągnie za bardzo do nich, chyba, że są w cieście :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...