niedziela, 3 kwietnia 2022

Wiosenny sernik:-)



Co powiecie na pyszny serniczek przy niedzieli?
Myślicie już o świątecznych wypiekach?
Ja próbuję różne przepisy i powoli ustalam świąteczne menu.
Uwielbiam ten przedświąteczny czas i planowanie co dobrego upichcić.
W ramach świątecznych przygotowań upiekłam sernik.
To jest ciasto, które sprawdzi się na każdą okazję
choć muszę Wam się przyznać, że jeszcze do niedawna serniki mi nie wychodziły,
i w zasadzie nie wiem co takiego zrobiłam, że teraz mi wychodzą:-)
Przepis na ten serniczek podawałam Wam TUTAJ.
Tylko wtedy zrobiłam go z troszkę innym spodem i dekoracją.


How about a piece of cheesecake?
Have you thought about Easter baking?
I'm trying out different recipes and I try to come up with Easter menu.
I love time before Easter, all those preparations and excitement.
I've baked cheesecake because one must have some sweets in life.
I like cheesecake because it's good for all occasions.
However, i must admit that there was a time that I couldn't bake a cheesecake. 
Now I can although I really don't know what happened. 
The recipe for this cheesecake you'll find HERE.
Enjoy:-)






Miłego weekendu dla Was:-))

Have a nice weekend:-))

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie myślę o ciastach, chociaż na pewno coś upiekę. Możliwe, że będą to po prostu kruche ciasteczka, bo mam nowe foremki i synek aż się rwie do ich wypróbowania :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...