wtorek, 5 kwietnia 2022

Świąteczna dekoracja z zajączkiem:-)


Święta już za niecałe dwa tygodnie więc czas najwyższy 
pomyśleć o świątecznych dekoracjach.
Wczoraj, tak na szybko przygotowałam taką oto kompozycję.
Niewiele potrzeba by zrobić ładną świąteczną dekorację.
Warto zbierać skorupki od jajek ponieważ bardzo fajnie się prezentują 
i łatwo je wkomponować w najróżniejsze dekoracje lub po prostu położyć na stole.
Ja zamierzam tak je wykorzystać na moim świątecznym stole.


Easter is coming soon. It's only two weeks ahead.
It's high time we started thinking about Easter Home Decor.
Yesterday, I had some time and I came out with this decoration.
You don't need much to decorate your house nicely.
This year I discovered egg shells and I've been collecting them for some time
I'm going to use them on my Easter table.









Dziękuje za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

2 komentarze:

  1. Piękna dekoracja:))ja też już wyjęłam swoje ozdoby świąteczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Ojej a u mnie jeszcze rzeżucha nie posiana :-(.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...