środa, 13 kwietnia 2022

Aranżacja stołu: Zielona Wielkanoc:-)


Tak szybciutko w ferworze przygotowań przychodzę do Was
z propozycją aranżacji stołu na święta:-)
U mnie w tym roku będzie zielono:-)
Bardzo mi ten kolor przypadł do gustu.
Dla dekoracji w miseczkach pojawiły się gniazdka z ptaszkami
i zrobiło się bardzo wiosennie:-)
Jestem ciekawa jak Wam się taka dekoracja stołu spodoba?
A Wy wiecie już jak udekorujecie stół na święta?


It's a very fast post with my latest table styling
so you could get some inspiration for Easter Decor:-)
This year I went for green:-)
I really like this colour, it's so fresh and bright and it brings spring to your mind.
I also added some nests with little birds and now I get the real spring vibe:-)
I wonder how you like my styling?
Do you know how you are going to arrange your Easter table?














Pięknych świątecznych przygotowań Wam życzę:-))

Have a great Easter preparation time:-))

3 komentarze:

  1. A ja jakoś zielony unikam, wolę żółte akcenty. Chyba, że taki mocno groszkowy - to wtedy pasuje do mojego gustu sroki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zieleni stół wygląda pięknie i tak prawdziwie wiosennie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pieknie, oczu nie moge oderwać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...