niedziela, 17 kwietnia 2022

Święta u Nitki:-)


Wesołego Alleluja:-)
Świętowania ciąg dalszy, 
a tak dla rozrywki pokażę Wam jak u mnie wyglądały święta:-)
Długo się zastanawiałam nad dekoracją stołu, w jakie iść kolory,
ale to są tak radosne święta, że musiało skończyć się na pastelach:-)
A jak było u Was?


Happy Easter:-)
We are still celebrating
and I'm here to show you how I decorated my table for this Easter:-)
I was wondering what colour to go for (I had too many options)
but then I went for pastels because Easter is such a nice and bright holiday:-)
And what about you? How did you decorate your tables?














Dziękuję za odwiedziny:-)

Thank you for stopping by:-)

7 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie:-) Biel i pastele to zawsze trafione połączenie!
    Radosnego Świętowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, radosnie, wesołego Alleluja :) u mnie na święta zawsze w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądał Twój świąteczny stół:)))u nas w tym roku stół był we wszystkich odcieniach bieli:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas kolorowe dekoracje, a zastawa biała. Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam Anitko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych Świąt, Kochana! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your decorations are beautiful. I like the lamb cake. A very inviting table.
    Happy Spring.

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle ślicznie. U mnie było nietypowo, bo w kolorze lila zrobiłam wszystko. I mówiąc szczerze całkiem nieźle to wyszło. Jedynie serwetki mniejsze do koszyczka i przy talerzu dałam bordo.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...