środa, 12 sierpnia 2020

Tarta sernikowa z owocami:-)


Zapraszam Was dzisiaj na pyszną tartę sernikową z owocami.
Ja upiekłam ją z borówkami, ale w oryginalnym przepisie są maliny.
Jest to przepis z mojego ulubionego bloga kulinarnego Gotuję bo lubię.
Ja jedynie nie dodałam różanej konfitury ponieważ nie jestem dużą fanką konfitur 
i nie lubię ciast gdzie na siłę dodaje się przesłodzone dżemy czy właśnie konfitury.
Ale co kto lubi:-) Ta wersja jest równie smaczna i pyszna więc polecam.
Przepis na ciasto jest szczególnie godny polecenia ponieważ tartę dobrze się kroi, 
a co najważniejsze nie rozpada się.
A co Wy dzisiaj dobrego pieczecie?


I would like to invite you today for a delicious cheese tart with whortleberries.
I used whortleberries but in the original recipe there are raspberries.
The recipe comes from my favourite culinary blog I cook because I like.
However, I didn't add rose jam because I'm not a big fan of jam
and I don't like cakes with jams which are usually too sweet.
But you can add whatever you like:-)
The tart is really tasty and the cake is firm,
it doesn't fall apart when you serve it.
What about you? What are you baking today?








Pięknego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good day and thank you for stopping by:-))

4 komentarze:

  1. Taki rodzaj serniczka to ja lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam tego rodzaju serniczki:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Pyszności, zdjęciami zachęcasz do chwili relaksu z tartą w ogrodzie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks od czasu do czasu należy się każdemu z nas więc zapraszam serdecznie do wspólnego odreagowania:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...