piątek, 14 sierpnia 2020

Tarasowe Love:-)


Sezon na plażing, leżing i tarasing w pełni
więc i ja wyniosłam się z domku na taras
i uwiłam sobie taką małą strefę chilloutową:-)
Jestem ciekawa jak Wam się podoba?
Siedzę sobie tak na słoneczku z książką i się relaksuję:-)
Do tego serwuję smaczne i proste deserki w postaci 
czekoladowych muffinek z wiśniami i bitą śmietaną 
i mogę powiedzieć tylko jedno. Chwilo trwaj:-))


Season for spending time outside the house is on
and that's why I moved my life from my house to the back porch.
That's my outdoor chill out zone.
I wonder how you find it?
I sit here every day with a book and I just try to unwind:-)
I also serve delicious cherry and chocolate desserts
and if to the moment shall I ever say: 'Ah, linger on, thou art so fair!'






Jest też mój wierny przyjaciel, który nie opuszcza mnie na krok:-)


Here is my faithful, furry friend that follows me everywhere:-)






A to kilka moich tegorocznych kwiatków:-))


And here are some of my seasonal plants and flowers:-)








Kto się do mnie przysiądzie?

Who's going to join me?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie tam masz. A muffiny wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Ach te piękne leżaczki aż zapraszają na ogrodowy chillout:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na taki chillout:-))
      Uwielbiam tu siedzieć szczególnie wieczorem i nocą i podziwiać gwiazdy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. W takim otoczeniu super się odpoczywa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tutaj można odpocząć:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...