czwartek, 20 sierpnia 2020

Letni wianek na drzwi:-)


Ostatnio wzięło mnie na robótki ręczne więc zaczęłam działać
w tym temacie i tak powstał taki oto wieniec na drzwi.
Ponieważ moje krzaczki lawendowe w tym roku nie najlepiej obrodziły
i niestety zabrakło troszkę kwiatków by upleść cały wianek
więc by wianek uzupełnić dodałam kwiaty hortensji.
Jak Wam się podoba to połączenie?
Na początku myślałam, że to nie zagra, ale myślę, że wyszło OK:-)
A jak się robi taki wianek pokazywałam Wam kiedyś TUTAJ.


Lately I've been doing some arts and crafts
and one of my projects is this summer wreath:-)
My lavender bushes didn't bloom as well as last year
that's why I couldn't make the whole lavender wreath
so I added some hydrangea flowers:-)
How do you like this mix?
At first I thought that it won't work, 
but on the second thought it seemed OK to me:-)
And if you want to make a similar wreath, 
HERE is a DIY post:-)


A to tak przy okazji moje nowe okazy sukulentów.
Lubię bardzo te kwiaty bo nie są wymagające
i nawet udaje mi się je utrzymać przy życiu:-))
A Wy lubicie sukulenty?


And here are my new succulents:-)
I love these plants because they aren't so demanding
and even I'm not able to kill them:-))
What about you? Do you like succulents?


Dobrego dnia dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great day and thanks for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Śliczny wianuszek i piękne sukulenty. Ja lubię kaktusy bezkolcowe. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra ma kilka mini kaktusików :) zadziwiajaca jest ich różnorodność :) Wianek mas boski, zamiast wejść do domu podziwiałabym go na progu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja od niedawna zakochana jestem w sukulentach bo nawet mi się jako tako udaje utrzymać je przy życiu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękny ten wianek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek piękny, szkoda że nie wystarczyło lawendy, bo kwiaty hortensji szybko zwiędną, chyba że masz jakiś patent, na utrzymanie ich przy życiu. Sukulenty to co prawda nie moja bajka, ale wyglądają uroczo.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się o tym przekonałam:-(( Na razie po prostu zmieniam co jakiś czas kwiaty hortensji na świeże:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Wianek jest bardzo piękny, oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...