poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Moje wakacyjne robótki ręczne:-)


Lato w pełni, a ja chciałam Wam pokazać co udało mi się 
kreatywnego zrobić w te wolne dni. 
Czas na robótki ręczne mam tylko i wyłącznie w wakacje 
więc nie znajdziecie tutaj dużo postów DIY.
Może na emeryturze będę miała więcej czasu by rozwinąć się w tym kierunku. 
Teraz muszą mi wystarczyć wakacje. 
W lipcu, przeprosiłam się z maszyną do szycia 
oraz przypomniałam sobie co to malowanie drobnych rzeczy 
i tak powstały wieszaki i kilka małych maskotek,
które już znalazły swoje nowe domy:-)
Jest to niezły wynik jak na pierwszy miesiąc wakacji:-)


Holiday is halfway and I wanted to show you what creative DIY 'projects'
I managed to finish in July.
I have time for all kinds of art and craft only during summer holidays
so you won't find here more DIY posts:-(
I wish I have more time to do some creative projects which are in my head
but when the school year starts I must close my workshop.
This July, however, I managed to sew some soft toys
which already got new homes and I painted some hangers:-) 
I remember that I used to paint lots and lots of them.
It was fun to remember how to do it 
but I will probably have time to completely devote 
to arts and crafts only when I retire.






A tutaj już moje szyjątka, kilka pluszaków i to wszystko:-)


Here are my sewing achievements:-) Just some soft toys:-)








Dobrego tygodnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good week and thanks for stopping by:-))

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wieszakami się zachwycam:) Uwielbiam takie dekoracje, cudowne kolory zrobiłaś :) a szyjątka - no Ty kobieta wielu talentów jesteś :) Fioletowy króliczek skradł moje serce-rozkoszny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje twory Ci się podobają:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Twoje prace są urocze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Z tej strony Cię nie znałam? Śliczne są Twoje tworki, przutulaśne i urocze. Wieszaki też bardzo udane.:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu radości z wakacji.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego zaczęło się całe moje blogowanie i na początku takich postów było znacznie więcej. Teraz przeszłam bardziej na gotowanie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Super prezentują się te wieszaki, a maskotki też urocze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Świetne robótki, a zwierzaki przecudne przytulasie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Wieszaki są świetne! I do tego potrafisz szyć! Zaczynam mieć kompleksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-))) Jeśli chodzi o szycie to dużo muszę się jeszcze nauczyć:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. Szkoda że czas Ciebie ogranicza bo piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasu na przyjemności zawsze brak, a że mam kilka hobby to ciężko jest na każde z nich znaleść czas:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...