piątek, 5 lipca 2019

Ciacho na weekend: Tarta rustykalna z truskawkami:-)


Witajcie Kochani:-)
Weekend się zbliża wielkimi krokami 
więc trzeba pomyśleć o jakimś pysznym, domowym cieście.
Co powiecie na tartę rustykalną z truskawkami?
Ja zrobiłam taką tartę po raz pierwszy,
ale muszę Wam się przyznać, że bardzo mi zasmakowała 
i żałuję, że wcześniej jej nie robiłam.
Przepis jest niezwykle prosty, a można ją zrobić z różnymi owocami.
Ja z niecierpliwością czekam na wiśnie bo myślę, 
że ta tarta będzie idealna z wiśniami, a jak ciepłą zaserwuje się z lodami 
to już będzie istny raj dla podniebienia.
Przepis na tą tartę znajdziecie TUTAJ.
P.S.
A co Wy macie w planach piec w ten weekend?


Hello:-)
It's almost weekend so it's high time we thought about a weekend cake:-)
I'm here for you to share a delicious recipe
for a rustic tart with strawberries.
I made it for the first time and I must tell you that I should have made it earlier.
It's very fast and easy to prepare and you can make it with many different fruit.
I think that the best option will be with cherries:-)
And if you serve it still warm and add some ice cream
then it will be more than delicious:-)
The recipe is HERE.
P.S.
And what are you going to bake this weekend?












Cudownego weekendu Wam życzę:-)

Have a great weekend:-)

8 komentarzy:

  1. Wyglada zjawiskowo :) ja dzisiaj zwykłą drożdżówke upiekłam, połowy już nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drożdżowy placek to jest to...ja czekam na wiśnie by upiec drożdżowy z wiśniami:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Nie mówię o smaku bo na pewno pyszna ale wygląda mega pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))))
      Chyba smakowała bo szybko zniknęła:-)))

      Usuń
  3. Looks so delicious and a pretty presentation.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh yummo!! This rustic tart looks so delicious.
    Thank you for sharing at Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring your tart at tonight's party and pinning too.
    Hugs,
    Kerryanne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-)) Glad you liked my post so much to feature it:-)))
      Greetings:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...