poniedziałek, 1 lipca 2019

Aranżacja stołu z cytrynami w roli głównej:-)



Spieszę do Was dzisiaj z moją nową aranżacją stołu.
To propozycja na typowo letnie przyjęcie dla znajomych lub rodziny.
Motywem przewodnim są cytrynki, które świetnie wyglądają 
w połączeniu z niebieską i granatową zastawą stołową:-)
Na cytrynki nalepiłam naklejki z imionami gości, którzy byli mile zaskoczeni.
Naklejki zrobiłam wytłaczarką do etykiet, którą niedawno odkryłam 
i zamierzam ją wykorzystać na wiele sposobów i to nie tylko do dekoracji stołu,
 ale o tym napiszę Wam innym razem.
Dziś zapraszam do inspirowania się tą aranżacją
i życzę Wam udanych letnich przyjęć w gronie przyjaciół i rodziny.
Dajcie proszę znać czy ta dekoracja Wam się podoba:-)


I'm here today to show you my latest tablescape:-)
It's perfect for summer parties with friends and family.
The main themes are lemons which look great with blue and navy tableware:-)
I made some name labels using embossing label maker
and I stuck them on lemons. My guests were really surprised:-)
Embossing label maker is a new arrival for me 
and I think I'll use it not only for table decorations
so stay tuned to see what I will do with it.
Today, come and get inspired with my arrangement:-)
I hope you enjoy summer time and all your summer parties:-)
And let me know if you like my newest tablescape:-)




















Przyjemnego tygodnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)

Have a great week and thank you for stopping by:-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo świeżo i orzeźwiająco wygląda ta dekoracja, super Anitko.:) Podziwiam Twoje zdolności aranżacyjne. Dobrego tygodnia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ślicznie. Oczarowały mnie rumianki. Etykiety są bardzo fajne.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykiety mnie też się bardzo spodobały:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękna aranżacja stołu i bardzo pomysłowe wykorzystanie cytryn, które dodatkowo wprowadzają dużo świeżości w te letnie, upalne dni. Zapraszam również na mojego bloga o aranżacji wnętrz, myślę że może Cię zainteresować. Wnetrzadlaciebie.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Zaraz zajrzę na Twojego bloga:-)

      Usuń
  4. Cudownie cytrynowo- rumiankowo :) zachwycam się :) Ale masz piękne sztućce :) też mam wytłaczrkę i kilka kolorowych taśm. Używam sporadycznie , ciekawa jestem jakie zastosowanie jeszcze wymyśliłas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Na wykorzystanie wytłaczarki etykiet mam bardzo dużo pomysłów, tylko mało czasu, ale myślę, że uda mi się już niedługo stworzyć jeden wpis z przykładowym wykorzystaniem wytłaczarki:-)))
      Do mnie najbardziej przemawia czarna taśma, choć kolorowe też mam:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba tak udekorowany stół. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja. Kocham cytrynowe projekty. To kwintesencja upałów, lata, wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...cieszę się, że się podoba:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...