sobota, 22 czerwca 2019

Piwonie w dzbanku vintage:-)


Moje piwonie już dawno przekwitły,
ale zostały mi po nich te wspomnienia na zdjęciach:-)
Zapraszam Was do mojego małego świata 
i życzę Wam przyjemnego weekendu:-)

P.S.
Dzbanek vintage pochodzi ze zbiorów mojej sąsiadki:-)
Cudny jest, nieprawdaż?


My peonies have already finished blossoming
but I still have these pictures to remember them by:-)
So welcome to my world and have a great weekend:-)

P.S.
This vintage jar belongs to my neighbour:-)
It's beautiful, isn't it?




A tutaj kilka ujęć z mojej kuchni:-)
Wiem, że to lubicie najbardziej:-)


And here are some shots from my kitchen:-) 
I know you like them the best:-)








Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie zostawiacie:-)

Thank you for stopping by and all nice words you leave behind:-)

5 komentarzy:

  1. Piękne piwonie, śliczny dzbanek i cudny talerzyk.:) Oj wszystko ładne... Udanego weekendu Anito.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) I dla Ciebie przyjemnego weekendu:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Piękna kompozycja, piwonie zawsze zachwycają.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie to piękne kwiaty:-))
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Piwonie zawsze się obronią i swoim urokiem i zapachem. Pięknie pasują do tego dzbanka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...