środa, 30 stycznia 2019

Aranżacja stołu: czerwone i granatowe róże:-)


Już jest dawno po świętach więc w zasadzie granaty i czerwienie powinnam pochować
ale nie potrafiłam się jeszcze z nimi pożegnać i przygotowałam taką oto
dekorację stołu specjalnie dla moich weekendowych gości:-)
Wiem, że ta dekoracja jest totalnym przeciwieństwem mojej ostatniej aranżacji, 
którą Wam pokazywałam TUTAJ ale lubię zmieniać style 
i nie trzymać się tylko jednego nurtu:-)
Bardzo też lubię połączenie czerwieni i granatu 
a od czasu do czasu potrzebuję żywszych kolorów:-)
Dla niektórych zapewne ta aranżacja otrze się o kicz, 
mnie to jednak nie przeszkadza:-)
A Wy lubicie połączenie czerwieni i granatu?


Christmas has gone with the wind 
but I am still in a mood for some red and navy blue tablescape.
I just couldn't resist and I had to prepare this decor for my weekend guests.
I know that this arrangement is totally different from my previous one 
which you could see HERE
but I really like changing styles and not keeping to just one trend.
I really love mixing red and navy blue
and from time to time you just need some bright colours in your life.
For some of you this table styling might be more like kitsch
but I just don't mind:-)
Do you like red and navy blue combination?























Zimę mamy cudowną więc musiałam zrobić też kilka zdjęć w ogrodzie:-)


We have such a beautiful winter this year 
and I just had to take some pictures in the garden:-)




A tutaj przy blasku świec:-)


And here is the same styling by candlelight:-)








Pięknego dnia Wam życzę:-)))

Have a great day:-)))

15 komentarzy:

  1. Jak pięknie i nastrojowo się zrobiło! Ja na tym stole to bym jeszcze grzańca w kuflach widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to, ale dziękuję za dobry pomysł 🍺🍻🍺🍻

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. Idealne i w ubiorze, i jak widać na powyższych zdjęciach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiorze też je bardzo lubię😉❤️💙😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Czerwień przepleciona granatem, miła dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone akcety fajnie przełamują całą aranżację :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę❤️💙❤️💙
      Pozdrawiam serdecznie❤️💙❤️💙

      Usuń
  5. Dla mnie połączenie idealne. Bardzo lubię czerwień i granat razem. Filiżanki są wspaniałe:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię to połączenie❤️💙❤️
      Pozdrawiam serdecznie❤️

      Usuń
  6. Piękna ceramika!!!! I te różyczki takie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❤️💙❤️💙
      Pozdrawiam serdecznie💙❤️💙❤️

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❤️💙❤️💙
      Pozdrawiam serdecznie❤️

      Usuń
  8. Ale pięknie - bardzo podoba mi się b;at stołu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...