wtorek, 1 stycznia 2019

Nowy rok, nowe nadzieje, nowe plany:-)


Witam Was serdecznie w Nowym roku 2019:-))
Nowy rok to nowe nadzieje, plany i postanowienia.
Macie jakieś noworoczne pstanowienia?
Ja obiecałam sobie wyleczyć się z zakupoholizmu,
ale nie wiem czy mi się to uda:-) Trzymajcie kciuki:-)
Z nowym rokiem będziemy przeprowadzać duży remont w naszym domku 
i mam nadzieję, że wiele się zmieni:-)
Jeśli chcecie wiedzieć co się zmieni, zaglądajcie tutaj,
będę na bieżąco przedstawiać Wam relacje z pola bitwy:-)


Hello New Year 2019:-))
New Year means new hopes, plans and resolutions.
Do you have any New Year's Resolutions?
I promise myself to start figting my shopaholism
so fingers crossed and I might succeed:-)
We are planning a big makeover in our house at the beginning of the year
and I hope to change many things to make it even better place to live.
So stay tuned and visit my blog to see all the changes:-)














Niech to będzie Dobry Rok:-)))

Let it be a Good Year:-)))

14 komentarzy:

  1. Witaj kochana w Nowym Roku! :-* Ja będę walczyć z tym samym(czyt. zakupoholizm), więc ja trzymam za Ciebie kciuki, a Ty proszę trzymaj za mnie ;-) Czy ta przebudowa dot. kuchni?Wreszcie się doczekałaś ;-) Jestem ciekawa jak daleko się posuniecie z tą przebudową, bo dla mnie Wasza kuchnia już jest duża, a co dopiero po przybudówce :-D Trzymam kciuki za remoncik i za wszystkie Wasze plany ;-) SZCZĘŚLIWEGO jeszcze raz kochana ;-) :-************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ta walka z góry nie jest skazana na przegraną😉😉😉😉
      Z rozbudowy kuchni zrezygnowałam. Dom i tak jest duży i jego ogarnięcie zajmuje dużo czasu więc spasowałam😉 musimy wymienić okno po włamaniu więc demolka będzie😬
      Dobrego roku💚

      Usuń
  2. The year that has begun is new, our desires are new, and our souls are ours!
    Warmly hate forever, Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak u Ciebie pięknie! Ta choinka na stoliku i stara figura Matki Boskiej na komodzie chyba... <3 Uwielbiam takie akcenty, które tworzą wnętrze! Także nie wiem, czy trzymać kciuki za Twoje antyzakupoholizmowe postanowienie ;D Może inaczej: niech w Twoje ręce trafiają tylko perełki - najpiękniejsze z pięknych i najcenniejsze z cennych (również tak duchowo rozumiane)! <3 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest bardzo dobre postanowienie😉 masz rację po co walczyć z samym sobą, lepiej się nieco ograniczać, ale szukać perełek👍🏻
      Pozdrawiam noworocznie😃😚🤗

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za remont:) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Z zakupoholizmem już nie walcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już wiem, że remont się niestety przedłuży. Znowu nawalili wykonawcy😬 no, ale: all the best for those who wait😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  5. Twoja kuchnia już wygląda jak z amerykańskich filmów, nie mogę się doczekać co zmajstrujesz po remoncie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, to niezwykle miłe słowa😚😚😚
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  6. Tak pięknie, a jeszcze szykują się zmiany... Życzę w nowym roku wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń, a za realizację postanowienia trzymam kciuki. Ściskam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie😃 dobrego roku 2019💚 A zmiany muszą być bo bez nich jest nudno😉😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Trzymam kciuki za remont i Twoje postanowienie. U mnie również jest parę spraw, nad którymi chciałabym popracować, ale nie traktuję tego jako postanowienie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie😃 dobrego roku 2019💚
      Tak sobie pomyślałam, że jak będzie to moje postanowienie to może choć miesiąc w nim wytrwam😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...