niedziela, 14 października 2018

Ciacho na niedzielę: Budyniowiec z figami:-)


Witajcie Kochani:-))
Piękny dzień nas dzisiaj przywitał:-)
Oby było jak najwięcej takich cudownych dni tej jesieni:-)
A jak niedziela to wypada coś dobrego podać do kawki lub herbatki.
Mam dla Was dzisiaj pyszne ciasto bez pieczenia:
Budyniowiec:-) Znacie takie ciacho? Przepis znalazłam TUTAJ.
Ja muszę przyznać, że pierwszy raz o nim syszałam, ale ponieważ lubię budyń 
więc postanowiłam przepis wypróbować.
Ciasto jest szybkie do zrobienia i naprawdę pyszne, tak więc polecam:-)
A Wy co dzisiaj serwujecie do kawki?


Hello:-)) We have a beautiful Sunday today:-))
It's sunny and hot, quite unlike for October so we are enjoying every minute outside:-)
I hope there will be more such nice days this autumn.
Today is Sunday so a perfect housewife must serve homemade cake:-)
That's why I would like to share with you a really nice recipe 
for a cake without baking: Pudding Cake:-)) Have you heard about it?
I've never tried such a cake so I decided to prepare one. The recipe is HERE.
It's super easy and delicious so I do recommend it to you.
What about you? What do you have for dessert today?


















Cudownego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a fantastic day and thank you for stopping by:-))

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...