poniedziałek, 16 lipca 2018

Metamorfoza starych, szkolnych krzeseł:-)


W ramach wakacyjnego machania pędzlem
w zeszłym tygodniu przemalowałam wraz z sąsiadką jej stare krzesła.
Do malowania użyłyśmy farb kredowych Americana Decor:
zielony - fortune
pomarańczowy - inheritance
żółty - delicate
fioletowy - remembrance
Krzesła dodatkowo ozdobiłyśmy za pomocą szablonów.
Choć początkowo byłam przeciwna tak ostrym kolorom (ja jednak wolę pastele)
to efekt końcowy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie
i choć nie znoszę koloru pomarańczowego 
to właśnie pomarańczowe krzesło podoba mi się najbardziej:-)
O tym jak pomalować krzesła farbami kredowymi pisałam TUTAJ.
Poniżej zdjęcia krzeseł przed malowaniem, 
przy okazji przemalowałyśmy też stary świecznik:-)


It's summer time, I'm on vacation so I'm resting by painting:-)) 
Last weeek I painted my neighbour's old, school chairs.
We used Americana Decor chalk paints:
green - fortune
orange - inheritance
yellow - delicate
purple - remembrance
We also used some stencils for better effects.
Although, I'm against bright colors (I prefer pastels)
I must say that I really like the final effect:-)
What's more, in general I hate orange color, but here I like orange chair the best:-)
If you want to know how to paint furniture with chalk paints, have a look HERE
Above there are all the chairs before painting
and there is also an old candleholder which we painted as well:-)


A tutaj już krzesła w nowej szacie:-)))
To co, który kolor podoba się Wam najbardziej?


And here are the chairs after painting:-)))
Which one do you like the best?
















Dobrego tygodnia Wam życzę i zabieram się za dalsze malowenie:-))

Have a good week and I'm going to paint some more:-))

28 komentarzy:

  1. Pięknie i kolorowo, a ja się boję kolorów, a mam do pomalowania 5 sztuk.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam a teraz nie żałuję🤗. Trochę kolorów do domu wprowadziłam i już bym chciała więcej 😁

      Usuń
    2. Jeśli kolory wprowadzasz w detalach to nie ma się czego bać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Kolorowy zawrót głowy :-) wszystkie pięknie wyglądają, ale najbliższe mojemu sercu zestawienie to żółty z fioletem (przedostatnie zdjęcie). Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się, że Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Rewelacyjne!!!
    Z napisami są po prostu świetne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też te napisy bardzo przypadły do gustu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Wspaniałe wyglądają. Anitko, na jakiej ulicy w Poznaniu znajduje się sklep z tymi farbami?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznać Ci się muszę, że nie wiem czy w Poznaniu w którymś sklepie je dostaniesz. Kiedyś były w sklepie w Przeźmierowie, ale sklep przerobili na kwiaciarnię i z farb się wycofali:-((( Od tej pory zamawiam je w internecie np. tutaj: https://www.papiernia-sklep.pl/category/?q=farby%20kredowe#top
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam takie metamorfozy. Na wyposażeniu mojego mieszkania mam kilka ciekawych mebelków które dostały drugą szansę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie małe/duże zmiany:-)) Bo to niby nic, a jednak robi różnicę. A jak się nie spodoba lub znudzi, ponownie chwytam za pędzel i daruję mebelkowi kolejne życie:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Szczerze się przyznam, że mi same kolory bardzo się podobają, jednak te wzory od szablonów już nie tak bardzo :) Jakoś tak mi nie leżą na takich krzesłach :) Ale całość jak zawsze na plus :) I jeżeli właścicielce się podobają to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają się 🤗🤗

      Usuń
    2. Mnie się również szablony podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Kształt krzeseł rewelacyjny. Ja jednak wolę pastele. Wszystko jednak zależy od właściciela i jego pomysłu na swoje wnętrze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Moniko, ja też wolę pastele, ale po przemalowaniu zmieniłam nieco zdanie bo w rzeczywistości te krzesła naprawdę fajnie wyglądają i te kolorki dobrze ze sobą współgrają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Wspaniale wyglądają te krzesła! Niesamowita metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  9. Ślicznie wyszły te krzesła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysły, by każde krzesło pomalować na inny kolor :) ja mam jednolity komplet, ale też sama je malowałam. ktoś oddawał meble za darmo, wzięłam farbę diy, wałek i ruszyłam do malowania, dzięki temu mam meble jakich nie ma nikt inny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...