poniedziałek, 13 listopada 2017

Zastawa Country Kitchen:-)


Mam dla Was dzisiaj nową propozycję aranżacji stołu.
Tym razem odkryłam z zakamarków szaf moją pierwszą zastawę.
Kupiłam ją wiele lat temu, kolekcjonowałam kubek po kubku, talerzyk po talerzyku
jeszcze na etapie budowy naszego domu.
Wszystko składowałam w piwnicy domu moich rodziców
i długo czekałam na to by je w końcu wszystkie wyciągnąć i móc się nimi cieszyć.
Jakaż to była radość otwierać te pudła i wykładać te małe skarby na półki
w mojej własnej kuchni.
Choć może ta zastawa nie jest już modna to mam do niej ogromny sentyment:-)


Yes, I know, I'm boring, but I can't help it:-)
Another table arrangement!
This time it's very special for me because I dug in my hutch 
and I found my first ever tableware.
I remember buying it piece by piece and storing it in the basement of my parents' house.
When I started buying it we even didn't start building our house.
I had to wait for a long time to take it from the basement, 
open each box and put it on the shelves of my own kitchen:-)  
What happiness it was:-))
Maybe it's not top fashion, but I have a fondness for it.






























Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))


P.S.
Moi Drodzy, nie wiem co takiego się dzieje, ale nie wszystkie Wasze komentarze 
publikowane są na blogu. Ja dostaję je na maila, ale na blogu ich nie widać. 
Nie chciałabym byście myśleli, że to ja je usuwam, nic z tych rzeczy!!!
Nie jestem biegła na blogspocie i nie bardzo wiem jak ten problem rozwiązać:-(((
Może Wy zauważyliście coś podobnego u siebie i mi coś podpowiecie?
Będę wdzięczna:-)

5 komentarzy:

  1. Trochę nie mój klimat, ale ogólnie całość prezentuje się fajnie :) Gdybym poszedł w gości i zastał taką zastawę (hahah) to byłoby mi naprawdę miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i ze wspomnieniami :)
    Śliczne dekoracje z szyszkami.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne klimaty...takie ciepłe i radosne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zastawki tematyczne na stół my mamy taką porcelanową świąteczną tylko na święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zastawa, w takim fajnym stylu można sobie udekorować fajnie stół w domu. Na prawdę super się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...