poniedziałek, 27 listopada 2017

Prawie świąteczna dekoracja stołu:-)


Dobry wieczór:-))
Witam się z Wami dzisiaj kolejną propozycją nakrycia stołu.
Przyznać się muszę, że zrobiłam ją już w październiku
i nie miałam wcale zamiaru przygotować sesję świąteczną, ale tak jakoś samo wyszło.
Czerwień ma tę moc, która sprawia, że robi się świątecznie.
W zasadzie bożonarodzeniowe akcenty to tylko szyszki, cynamon i żurawina,
ale i tak zrobiło się prawie świątecznie.
Na codzień nie przepadam za czerwonym kolorem,
ale w okresie Bożego Narodzenia nie mogę go sobie odmówić.
Pięknie się prezentuje w połączeniu z kolorem szarym lub granatowym.
Myślę, że granatowo-czerwona aranżacja stołu pojawi się jeszcze przed świętami:-)
Jak to wygląda u Was? Lubicie czerwień na stole czy za nią nie przepadacie?


Hello:-))
I have another table arrangement for you today:-)
I must tell you that I prepared it in October and I didn't want it to be Christmas like at all.
I don't know why, but somehow it turned into Christmas tablescape.
I think that red color has this power or maybe it's because of the cones, 
cinnamon and cranberries?
I'm not that keen on red, but during Christmas time I like having some red decorations.
I love mixing red with grey or navy blue.
I think that before Christmas there will be at least one post 
with red and navy blue table decor.
What about you? Do you like red on your tables?




































Miłego wieczoru:-)

Have a nice evening:-)

14 komentarzy:

  1. Ja czerwień celebrowałam od zawsze na Święta. Nie wyobrażałam sobie bez niej tego świątecznego klimatu. I chyba mi się już opatrzyła. Pierwszy rok tęsknię za czymś innym. Postawiłam na szarość. Ale pewnie jakiś akcent też wplotę - znając mnie. Stół u Ciebie jak zawsze piękny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie te święta dają nam wiele kolorystycznych możliwości więc można się kolorami bawić:-)
      Ja jeszcze nie zdecydowałam jak ostatecznie będzie nasz stół wyglądał...inspiracja przyjdzie z czasem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły :)
    Może co nieco przeszczepię do siebie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło jak się zainspirujesz:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za czerwienią, nawet na Święta nie mogę się przekonać do czerwonych akcentów, ale ta zastawa jest bajeczna, nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie świątecznym lubię bardzo czerwień i stawiam na nią;-))) Lubię też robić czerwone sesje:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Przez Twój wpis, aż mi się udziela magia świąt i chyba w weekend zaplanuję by przygotować jakieś ozdoby do swojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne miło spędzisz czas bo nie ma nic przyjemniejszego od wyciągania świątecznych ozdób i przystrajania domu:-)))
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie zaaranżowane :) zaczerpnę chyba od Ciebie garść inspiracji przy przygotowywaniu moich dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiruj się ile chcesz:-))) Będzie mi miło:-)))

      Usuń
  6. Świetne są te dekoracje, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WIE schön WEIHNACHTLICH es bei DIR ausschaut,,,,
    in der KÜCHE liebe ich auch das ROT,,,,

    wünsche noch einen schöne WEIHNACHTSZEIT
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...