środa, 15 listopada 2017

Sernik dyniowy:-)


Sernik to dla mnie wyższa szkoła jazdy.
Rzadko piekę to ciasto ponieważ niestety nie zawsze mi wychodzi:-(
Niby pięknie wyrasta, a jak tylko wystygnie to opada.
To mnie zniechęca do dalszego eksperymentowania. 
Jednak tej jesieni kilka razy natknęłam się na sernik dyniowy, 
który mnie bardzo zaintrygował i postanowiłam spróbować jeszcze raz.
Efekt końcowy zobaczcie sami:-)
Sernik jest pyszny i jest to pierwszy sernik, który mi nie usiadł!
Ponadto jest nieziemsko puszysty i nie czuje się smaku dyni (to dla tych co dyni nie jadają:-)
Przepis pochodzi z Lawendowy Dom.

Wypróbujcie bo jest pyszny:-)))


I love cheesecakes, but I rarely bake them because they are hard to bake.
When you bake cheesecake it rises in the oven, but after cooling it falls.
It discourages me from trying again and again.
However, this autumn I came across lots of recipes for pumpkin cheesecake 
and it intrigued me. I decided to try once more 
and I'm really satisfied because it was the first cheesecake that didn't fall:-)
The final effect you can see in the pictures.
It's really delicious, soft and it does't have pumpkin taste, 
I do recommend it. The recipe is HERE.










Dziękuję za odwiedziny:-)))
Miłego dnia:-)))

Thank you for stopping by:-))
Have a good day:-)))

15 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie! chyba się skuszę na zrobienie tego ciacha przed weekendem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj bo sernik jest pyszny😋😋😋
      Pozdrawiam🤗😃🤗

      Usuń
  2. Spisuję przepis, bo mi też normalnie nie wyrasta jak należy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim wykonaniu na pewno będzie nie tylko pyszny, ale i poękny👍🏻🤗❤️
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  3. Anitko
    Po przełożeniu masy serowej do tortownicy, na środku uformuj wyrażny pagórek i po upieczeniu zostaw w wyłączonym, uchylonym piekarniku n ok.15 min. On opada głównie na środku. stąd to wzniesienie.
    Serdecznie pozdrawiam Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tą radę. Nigdy o takim trick’u nie słyszałam😉 a człowiek uczy się całe życie.
      Pozdrawiam😃🤗😃🤗

      Usuń
  4. Przepis wydaje się bardzo ciekawy. Choć nie spożywam produktów mlecznych chętnie go wypróbuję i podam najbliższym.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się ucieszą i będą jeść z wielkim apetytem😉😋😉😋
      Pozdrawiam serdecznie🤗😃🤗😍

      Usuń
  5. Uwielbiam serniki, chociaż z dynią jeszcze nie testowałam :)
    Twój prezentuje się mistrzowsko.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🤗 wypróbuj przepis bo serniczek jest palce lizać😉😋😉😋 nieskromnie powiem😉😉😉

      Usuń
  6. dzięki wielkie za inspirację :) kocham serniki, kocham dynię... już dawno zamierzałam połączyć te obie miłości, ale jakoś nie miałam odwagi ;) zainspirowałaś mnie :) Moja Mama twierdzi (jest cukiernikiem z wykształcenia) iż opadają serniki, które szybko rosną to raz, a dwa te, do których dodajesz pianę z jajek :) tam gdzie dajesz całe jajka nie ma twego problemu. Nie, nie wymądrzam się i tak piszę czysto teoretycznie, bo kocham je jeść, ale z pieczeniem było mi jakoś nie po drodze ;)
    pozdrawiam cieplutko
    ale dawno do Ciebie nie zaglądałam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za Twój komentarz😘 wszelkie rady i porady tym bardziej od profesjonalnych cukierników mile widziane. Nie wiedziałam, że sernik można zrobić z całych jajek. Zawsze myślałam, że pianę trzeba ubić by sernik był puszysty. Muszę kiedyś poeksperymentować i nie ubijać piany😉 zobaczymy czy coś z tego mi wyjdzie😉
      Pozdrawiam serdecznie❤️🤗❤️

      Usuń
    2. cieszę się, że pomogłam :) tu masz Niteczko chociażby przepis na sernik z całych jajek:
      http://www.mojewypieki.com/post/sernik-wiedenski
      i dziękuję za nazwę dzbanuszka będę szukać :)
      pozdrawiam cieplutko
      Ania

      Usuń
    3. Dziękuję za przepis, na pewno go wypróbuję bo jestem bardzo ciekawa efektu końcowego😉
      Pozdrawiam❤️😍❤️

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...