piątek, 1 maja 2020

Skarby kuchennej szafy część 9



W ostatnim poście pokazywałam Wam jak przemalowałam
szafkę z przegródkami w moim biurze,
a robiąc porządek na blogu znalazłam bardzo stary i nieopublikowany post
z serii skarby kuchennej szafy z tą właśnie szafką jeszcze w kolorze białym.
Żal mi było wyrzucać te zdjęcia, a jestem ciekawa,
która wersja bardziej Wam odpowiada? Biała czy zielona?
A w szafeczce prezentuję serię porcelany z krówką i zimą.
Jest to porcelana holenderskiej firmy Ter Steege.
Obecnie już w naszym kraju niedostępna,
a nawet w Holandii widziałam, że jest juz wycofana,
a szkoda bo jest cudowna.
A jeśli jesteście ciekawi całej mojej serii postów ze skarbami kuchennej szafy
to starsze posty znajdziecie: TU, TU, TU, TU, TU, TU, TU i TU.


In my last post I showed you how I repainted this wooden cabinet
and while decluttering my blog I found this old, 
unpublished post where you can see the same cabinet but in white.
I didn't want to throw away these pictures
and I'm wondering which version you like more: the white or the green one?
In my cabinet there are some Dutch tableware pieces
from the farm and winter collections.
It's Ter Steege but unfortunately the company stopped producing these series.
It's a pity because they are so charming:-)
If you want to see my tableware collections open my older posts
which you'll find:  HERE, HERE, HERE, HERE, HERE, HERE, HERE, HERE.




Dobrego dnia dla Was:-))

Have a good day:-))

10 komentarzy:

  1. Szafka piękna, u mnie zdecydowanie biel!ale to pewnie kwestia gustów☺️ no a zawartość to prawdziwy skarb! Kocham percepcję do tego piękną .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już troszkę faza na biel minęła więc zapragnęłam koloru:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Piękne masz kolekcje naczyń i świetna ta półeczka jest do eksponowania tych skarbów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na tym punkcie małego bzika:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Moje marzenie -taka szafka na filiżanki:))też mam całkiem sporą kolekcję ale zawsze marzyło mi się wyeksponowanie ich właśnie tak:)Na razie doczekałam się tylko półki na ekspozycję kieliszków na jajka:)))zawsze coś:))))Piękna kolekcja:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czegoś trzeba zacząć, a marzenia są po to by się spełniały:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Witaj Anitko! Obie wersje szafeczki są fajne:-) A ceramikę Ter Steege bardzo lubię, mam nawet serię, która jako pierwsza pojawiła się na polskim rynku, bez ozdób. Widzę, że w miłości do skorupek mamy wiele wspólnego:-)
    Pozdrawiam wieczorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że nie tylko ja mam takiego bzika na punkcie porcelany. Ja mam kilka kolekcji od Ter Steege i bardzo żałuję, że już są te kolecje niedostępne bo moim zdaniem są ponadczasowe:-))Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. I jeden i drugi kolor piękny i mój! Super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...