piątek, 15 maja 2020

Drożdżówki z kruszonką:-)


Zaczynam iść w kierunku bloga kulinarnego,
ale nic nie poradzę na to, że kwarantanna
służy pichceniu w kuchni. 
Tym razem do weekendowej kawki polecam
domowe drożdżówki z kruszonką. Kwintesencja ciasta drożdżowego.
Chodziły za mną od jakiegoś czasu więc postanowiłam je zrobić.
Skorzystałam z TEGO przepisu.
Drożdżóweczki są przepyszne, a najlepiej smakują z zimnym mlekiem.
Po pracy w ogrodzie to idealny podwieczorek.
Ale powiedzcie czy tylko ja tak piekę jak oszalała
czy Wy też z kuchni nie wychodzicie?


My blog is turning into culinary blog
but I can't help spending most of my time in the kitchen 
since we are on lock down.
This time I have some sweet yeast rolls with crumble topping.
I love yeast cakes and I really felt like making these rolls.
I used THIS recipe. It's worth trying. 
The rolls are delicious and they taste the best with cold milk
after working in the garden.
But tell me, is it only me, or you also spend a lot of time
cooking and baking on lock down?










Kto wpada na drożdżówkę?
Pięknego weekendu dla Was:-))

Who joins me for a cuppa?
Have a great weekend:-))

10 komentarzy:

  1. Mmm drożdżówki, pachnące i z pewnościa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba były pyszne bo szybko zniknęły:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. A ja wczoraj ciasto drożdżowe z rabarbarem zapodałam rodzinie :) uuuu... też była radość przeogromna...
    Miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto z rabarbarem też już robiłam. To wiosenne must have w kuchni:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Wychodzę z obawy ,że jeszcze trochę a nie zmieszczę się w drzwiach:))))ale robię desery,raczej bazuję na serkach,galaretkach i owocach:)))żeby mi się wydawało,ze jest troszkę lżej:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, mam to samo:-))) No po prostu nie wiem czy po wakacjach zmieszczę się w drzwiach:-((
      Też niby się oszukuję używając jogurtów zamiast kremówki, ale jednak w boczki idzie:-(
      Jednak i tak lubię pichcić więc z odchudzania nici:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Bięgnę do Ciebie na apetyczną drożdżówę. U mnue dzisiaj mufunki. Też częściej pichcę w kuchni, niestety widać to po mnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, wstawiam wodę na kawkę:-))
      P.S. Oj to jest chyba problem wszystkich nas:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Pyszne!. U mnie właśnie nastawione ciasto drożdżowe i będą bułeczki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne... i ta kruszoneczka, ach uwielbiam drożdżowe ciasta. Ja też podczas tej izolacji kulinarnie się rozkręciłam, ale u mnie ostatnio bardziej wytrawnie - sery, chleby, pizza, focaccia nawet masło zaczęłam robić sama:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...