poniedziałek, 4 maja 2020

Wiosna w moim ogrodzie:-)



Zapraszam Was dzisiaj na wirtualny spacer do mojego ogrodu.
Wiosna sprawiła, że zrobiło się zielono:-)
Zakwitły magnolie, śliwa, czereśnie i wszystkie inne drzewka.
Jest pięknie, a kwarantanna sprzyja pracom ogrodowym
więc w tym roku mój ogródek będzie dopieszczony jak nigdy.
O tej porze roku zawsze brakło mi czasu,
a teraz mam go w nadmiarze więc wyżywam się w ogrodzie
i muszę powiedzieć, że to nawet polubiłam i to bardzo:-)
Posadziłam bratki, stokrotki, troszkę ziół.
Nieśmiało wschodzą też konwalie i piwonie.
Będzie pięknie:-)


I would like to invite you for a virtual walk in my garden:-)
Spring makes everything green.
Magnolias, plum and cherry trees are blooming.
It's stunning and I have more time for gardening
since I'm at home because of quarantine 
so my garden will be even more beautiful this year.
I don't usually have much spare time in spring
and I can't afford spending it in the garden
but now it's different and I can take care of my back yard:-)
To be honest I must say that I really like it:-)
I've planted pansies, daisies and some herbs.
My convallaria and peonies are starting to blossom, too:-)
It's going to be dazzling:-)


















Magnolia Love:-))








Dobrego tygodnia Wam życzę 
i dziękuję bardzo za odwiedziny:-)))

Have a good week 
and thank you for stopping by:-)))

12 komentarzy:

  1. Anitko, przecudna, ukwiecona wiosna u Ciebie. Widoki przepiękne <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) U Ciebie jest równie pięknie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Pięknie jest w Twoim ogrodzie, tyle różnorodnych roślin zakwitło. Magnolia jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. mój ogród to raczej dziki busz, ale powoli zaczynam go ogarniać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Już jest cudnie Anitko.:) Piękne masz widoki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, to było też moje marzenie. Marzy mi się jeszcze biała, ale nie ma już w ogrodzie miejsca:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Piękne duże drzewa, magnolia jest zachwycająca, u mnie przemarzła. Masz już dojrzały ogród, aż milo popatrzeć.
    Pozdrawiam wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie w ogrodzie. I ja oddaję się pracom ogrodowym. Właśnie w przerwie gdy sadzę pelargonie zajrzałam do Ciebie. Lecę dalej sadzić :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ogród, jakie bogactwo roślin, magnolia cudo. Ja też planuję na jesieni posadzić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...