czwartek, 28 maja 2020

Drożdżowe muffinki z rabarbarem:-))


Zapraszam Was dzisiaj na pyszne drożdżowe muffinki z rabarbarem:-)
Są super pulchniutkie, a kwaśny rabarbar przełamuje słodycz muffinek:-)
Jak dla mnie jest to doskonałe połączenie 
i fajna alternatywa dla zwykłego placka drożdżowego.
Myślę, że to też fajna opcja dla dzieciaków:-)
Przepis na te babeczki pochodzi ze strony Moje Wypieki.
Uwielbiam przepisy Doroty Świątkowskiej
i uwielbiam kupować jej książki.
Ostatnio zrobiłam sobie prezent i nabyłam książkę z wypiekami czekoladowymi
i bardzo Wam ją polecam jeśli lubicie czekoladę.
Wkrótce pojawią się tutaj wypieki z tej książki:-)
A co Wy ostatnio piekliście?


 I'd like to invite you for delicious yeast muffins with rhubarb:-)
They are very fluffy and the sour rhubarb breaks the sweet crumble topping:-)
For me, it's a perfect mix of tastes and a good alternative for simple yeast cake.
I also think that children will find muffins more appealing:-)
The recipe comes form My Baking blog.
I love Dorota's recipes and I love buying her books.
Recently I bought a new book with chocolate recipes
and soon you'll see some of my chocolate baking here:-)
What about you? What have you baked recently?




Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

11 komentarzy:

  1. Chętnie podpatrzę przepis:))wyglądają smakowicie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo muffinki są pyszniutkie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wysztko na tym blogu wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))

      Usuń
  3. Mniam, mniam... jak znam przepisy Doroty, to muffinki są "palce lizać" Sama często korzystam z jej recepturek, są dobre i sprawdzone - wszystko się udaje. Talerzyk w kropeczki cudowny, ale konwalia na talerzu to jak dla mnie złe skojarzenie, jest silnie trująca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację. Dopiero jak zaczęłam piec z jej przepisów wszystko zaczęło mi w kuchni wychodzić i polubiłam pieczenie:-)))
      Wiem o tym, że konwalie są trujące tak więc obchodzę się z nimi ostrożnie:-)
      Super wygląda na zdjęciu więc nie mogłam się powstrzymać:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Mufinki z rabarbarem w towarzystwie konwali wyglądają bardzo apetycznie. U mnie dzisiaj tradycyjny drożdżowiec z rabarbarem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli smaczna klasyka u Ciebie dzisiaj:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ale pysznie wyglądają. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...