sobota, 1 października 2016

Hello October:-))



Kolejny miesiąc za nami
i witamy się z październikiem:-)
Ciekawe co nam przyniesie??? Oby same dobre dni:-)))

Październik zawsze darzyłam dużą sympatią bo to miesiąc w którym się urodziłam:-))
I choć bardzo nie lubię zmiany czasu na zimowy
i pomimo iż zaczynam zajęcia na studiach
to i tak lubię październik:-)
A Wy lubicie październik??? 
A może ktoś z Was również urodził się w październiku???

Kochani, życzę Wam pięknej niedzieli:-))))


Another month passed by,
and a new one has just started:-)
I wonder what October will bring??? I only wish for good days:-)))
I have always liked October because it's the month of my birthday:-))
And although I don't like the winter time change,
and although I have to start the last term of my studies
I still like October:-)))
What about you?? Do you like October??
Is there anyone who was born in October???

Have a fantastic Sunday my friends:-)))
















24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia Anitko! Lubię jesień, więc lubię i październik, a zwłaszcza gdy jest ciepły i kolorowy. W październiku urodził się mój mąż, znam też jeszcze parę Wag ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Kolorowy i ciepły październik potrafi być piękny:-))) Ja jestem z końca października więc zaliczam się już do Skorpionów:-))) Wszystkiego najlepszego dla Twojego męża:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Świetne fotki ,cudowne aranżacje :) już raz pisałam ,że wrzosy i dynie to wspaniały pomysł na jesienny wystrój tarasów ,ganków i wnętrz :)lubię jesień ale tylko pod warunkiem ,że jest pięknie ,ciepło i słonecznie :)))pozdrówka i buziole Anitko :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pazdziernik lubię bo w pażdzierniku wychodziłam za mąż :) także wkrótce mam rocznicę ślubu :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:-))) Dzisiaj był piękny dzień i miejmy nadzieję, że więcej takich będzie tej jesieni. Wszystkiego najlepszego życzę Wam z okazji Waszej rocznicy:-))) Śluby październikowe są piękne, a te sesje zdjęciowe - bajka:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Ale cudne kolory Anitko na Twoich zdjęciach!!
    Taki październik jak dzisiaj w Krakowie to ja ubóstwiam-ciepły, niespieszny, kolorowy:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) My też mieliśmy piękny i cieplutki dzień, oby jak najwięcej takich dni tej jesieni:-)))

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa Twojego urodzinowego stołu, z pewnością będzie pięknie udekorowany :)

    wspaniałe fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi przypomniałaś o tym, że czas najwyższy pomyśleć o tym jak udekorować urodzinowy stół:-))) Chyba zdecyduję się na opcję black & white:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))))

      Usuń
  5. Ja też urodziłam się w październiku, znak zodiaku waga:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))))) O jak miło:-))) Ja niestety koniec października więc na wagę się już nie załapałam i wypadło, że jestem wrednym skorpionem:-))))
      Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:-)))))

      Usuń
    2. Dziękuję!;) Nic a nic mi ten 'wredny skorpion' do Ciebie nie pasuje:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia ,jak zwykle zresztą.Moja córeczka urodziła się 28 października.Uwielbiam jesień;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urodziła się dzień po mnie:-))) I zapewne jako skorpionica daje się Wam we znaki??? Oj ja potrafiłam grać rodzicom na nerwach:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. Hihi a mój synek dzień wcześniej niż Ty:)

      Usuń
    3. Wow, to wszystkiego najlepszego dla Twojego maluszka:-)))
      Nie wiem jak to jest, ale jeszcze nigdy nie spotkałam nikogo kto by obchodził urodziny tego samego dnia co ja:-( Jedynie wiem, że Amerykańska poetka Sylvia Plath obchodziła urodziny w ten sam dzień co i ja (dlatego pisałam o niej pracę licencjacką:-), ale to tragiczna postać:-((

      Usuń
  7. Ja nie ale mój młodszy synek urodził się w październiku, także czeka mnie impreza z okazji jego roczku:) nie mam ulubionego miesiąca :) a Twoje zdjęcia cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne fantastyczne przyjęcie przygotujesz:-) Czekam z niecierpliwością na relację:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  8. Oj dzieje się u Ciebie. Już nie nadążam. Aparat jak widzę sprawdza się. Zdjęcia bardzo udane.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzieje się, tak to jest jak aparat dostaje się w niewłaściwe ręce:-)))
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Jak zwykle śliczne dekoracje :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia!!!Lubię jesień, ale słoneczną i kolorową a dziś taka nie jest :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być codziennie cudownie:-) Aby była piękna pogoda kiedyś musi popadać:-))
      Ja uwielbiam jak pada deszcz, ja pod kocykiem, przy kominku z ulubioną herbatką:-))) I takie wieczory mają swój urok:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...