środa, 31 sierpnia 2022

Moje podróże: Toskania, Źródła Termalne:-)



Toskania zaskakuje na każdym kroku.
Wiedzieliście, że można tutaj znaleźć źródła termalne takie jak np w Pamukkale w Turcji?
No w życiu bym nie pomyślała, a jednak.
Toskania bogata jest w tego typu atrakcje. Ja odwiedziłam dwie z nich:
Bagno San Filippo i Bagno Vignoni.
To drugie trudno było znaleźć i się nieco namęczyłam, już prawie poddałam,
ale udało się:-) Bardzo rozbawiła mnie ta nazwa Bagno, 
no bo w sumie jakby nie było to jest to jakieś Bagienko:-)
W sierpniu oczywiści było tutaj tłoczno, ale bez problemu można było zaparkować.
Polecam jeśli wybieracie się do w najbliższym czasie do Toskanii:-)


Tuscany surprised me all the time.
Did you know that you can find thermal baths there? 
Almost like the one in Pamukkale in Turkey?
I didn't, and yet here they are.
There are a lot of thermal baths and I visited two of them:
Bagno San Filippo and Bagno Vignoni.
The second one was hard to find and it took me some time to get there, 
I almost gave up, but finally I found the right path.
Bagno San Filippo was quite crowded, 
but I didn't have problems with finding free parking place.
I do recommend it if you are thinking of visiting Tuscany.






















Miłego dnia dla Was:-))

Have a nice day:-))

1 komentarz:

  1. Anitko, dziękuję za przepiękne zdjęcia. Toskania zachwyca mnie wciąż na nowo, kocham ten region miłością wielką :)))
    Ściskam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...