piątek, 26 sierpnia 2022

Moje podróże: Toskania, San Gimignano



Dziś zabieram Was do San Gimignano.
To było pierwsze toskańskie miasteczko, które zobaczyłam
i zdecydowanie jest to moje ulubione miasto w Toskanii.
Jeśli chcecie poczytać więcej o tym cudownym miejscu
o jego historii i nie tylko to koniecznie zajrzyjcie do Natalii.
Ona jest kopalnią wiedzy jeśli chodzi o Toskanię
i to czytając jej bloga wyznaczałam trasę mojej podróży.


Today, I'm taking you to San Gimignano.
That's the first Tuscan town that I visited
and that's the one that I immediately fell in love with.
It's still my favourite town in Tuscany.
If you want to read about its history and traditions go to Natalia's blog.
She knows everything about Tuscany 
and I followed her blog and her advice while preparing my Italian trip.


























A to już Volterra, o której pisałam TUTAJ.
Zdjęcia mi się pomieszały:-)


And this is Volterra, I wrote about this town HERE.
My pictures got mixed:-)




Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...