niedziela, 27 marca 2022

Wiosna w mojej kuchni:-)



Od kilku dni mamy piękną wiosenną pogodę:-)
Aż chce się żyć:-) Energia mnie rozpiera:-)
Człowiek zupełnie inaczej funkcjonuje jak świeci słońce.
W mojej kuchni jest już rzeżucha:-) 
Uwielbiam ją nie tylko jako ozdobę, ale również lubię ją na kanapkach 
czy w wiosennych sałatkach. 
Wiele osób nie znosi jej zapachu, mnie on nie przeszkadza.
Cóż rzeżuchę albo się kocha albo nienawidzi.
Do której grupy Wy się zaliczacie? 


We've had spring like, sunny weather recently:-)
I'm full of energy when it's sunny and warm.
You just want to live to the full and anything is possible.
I created spring mood in my kitchen by planting some cress:-) 
I love it on my sandwiches and in salads.
It's got very specific smell and many people can't stand it. I don't mind it.
I know that you either love cress or hate it.
I am love team. What about you?






Pięknej niedzieli dla Was Kochani:-))

Have a beautiful Sunday:-))

7 komentarzy:

  1. Piękna wiosna u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny masz wazon.
    Rzeżuchę mogę jeść, ale nie lubię jej jako ozdoby - właśnie za zapach.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rzeżucha tyko na Wielkanoc gości. Pomysłowa dekoracja nie tyko na Wielkanoc. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie u Pani. Pozdrowienia z Wilna😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa:-))
      Wilno to jedno z moich podróżniczych marzeń:-)

      Usuń
  5. Kiedy zobaczymy Pani kredensu w nowei dekoracje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zrobiłam zmianę dekoracji, ale aby zrobić zdjęcia musze poczekać na dobre światło, a takie pewnie w weekend złapię.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...