piątek, 18 marca 2022

Aranżacja stołu: Red brick:-)


Mam dziś dla Was nową propozycję aranżacji stołu, 
którą nazwałam Red Brick ponieważ tak mi się kojarzy kolor obrusu:-)
Nie wiem czy Wam się ten kolor spodoba.
Mnie urzekł od pierwszego wejrzenia.
By już nie wprowadzać dodatkowych wzorów na porcelanie 
użyłam stonowanej ceramiki, która świetnie wpisała się do tej kolorystyki.
Ozdobą stołu są moje ulubione szafirki.
Gdybym dodała skorupki jajek lub jajka przepiórcze myślę, 
że ta dekoracja mogłaby wpasować się w święta Wielkanocne.
Chyba już czas najwyższy myśleć o dekoracjach świątecznych.
Dajcie znać jak Wam się podoba ta dekoracja. 
Jestem ciekawa Waszych opinii:-)


I'm here today to share with you a new table decor 
which I called Red Brick because the colour of the tablecloth 
brings to my mind red brick:-)
I don't know if you fall for it, I must tell you that I really like it,
it was love at first sight for me.
I used some plain pottery because I thought that the colour is strong enough 
and I didn't want to add patterns on my tableware.
As centrepiece I went for my favourite grape hyacinths, I love them.
If I added some eggs or eggshells it could do as Easter table decor.
I think that it's time we started decorating our houses for Easter.
Let me know if you like this table styling.
I wonder what you think:-)














A na koniec Borysek, bo dawno go tu nie było:-)

And here is my furry friend because it's been some time 
since I showed him here.


Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

3 komentarze:

  1. Bardzo misie podoba aranżacja stołu i kolor obrusu:)))szafirki mają cudny wazon:)))Boryskowi głaski przesyłam:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten wazon z szafirkami. Ślicznie to wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor obrusu i serwetek jest zachwycający. Szafirki robią niezłą robotę, ale to drewniane dodatki wydają mi się tutaj najbardziej urokliwe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...