niedziela, 20 marca 2022

Wiosenne wianki DIY:-)


Wielkanoc już za niecały miesiąc więc trzeba pomyśleć o dekoracjach świątecznych.
Przeglądając ostatnie wydanie Mojego Mieszkania
znalazłam artykuł o wiankach świątecznych 
i zainspirowałam się do zrobienia tych właśnie wianków 
z użyciem kobiałek od jajek, skorupek, sztucznego mchu i piór.
Efekt końcowy bardzo mi się spodobał i zrobiłam większą ich ilość 
ponieważ można je wykorzystać na różne sposoby. 
Nie tylko na stole, ale też i na drzwiach.
Myślę, że i w szkle pięknie by się prezentowały.
A Wy planujecie sami robić świąteczne dekoracje czy postawić na gotowce?
Dajcie znać:-)


Easter is coming, it's in a month time 
so I think that it's high time we started thinking about Easter Home Decor. 
Last weekend I was going through home interior magazines 
and they inspired me to make some spring wreaths. 
To make them I used egg boxes, egg shells, artificial moss and feathers.
I really liked the final effect and so I went on making them.
You can use them not only for home decorations or on the table 
but also on the door or in a glass vase.
Let me know if you like my wreaths
 and if you plan to do some Easter DIY or not.










Miłego dnia:-)

Have a nice day:-)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...