czwartek, 21 października 2021

Tułowice i tarta śliwkowa:-))


Kto do mnie zagląda wie, że mam ogromną słabość do pięknej porcelany.
To właśnie dlatego jak otrzymałam propozycję współpracy od Ceramika Tułowice
nie zastanawiałam się ani chwili.
Uwielbiam wszelkie kubki i kubeczki i po prostu nie mogę przejść obojętnie
gdy zobaczę jakiś ładny wzór.
A ta ceramika ma taki plus, że pasuje do tego co już w domu mam:-)
Tak więc zapraszam Was na pyszną kawkę i ciacho.
Jak jesień to musi się tutaj pojawić tarta śliwkowa.
Tym razem upiekłam ją według przepisu Mała Cukierenka.
Bardzo lubię przepisy Natalii ponieważ zwykle są proste 
i pyszne ciasta Wam wychodzą:-)


If you visit me regularly then you know that I love collecting tableware.
That's why when I received an opportunity 
to work with Tułowice Tableware company I didn't hesitate. 
My weak spots are different cups and if I really like them I have to buy another one.
This tableware is universal although it has got Polish folk pattern.
It's a great pleasure to have a cup of coffee in these cups.
One needs something sweet with your coffee so here is a delicious plum tart.
The recipe comes from Little Bakery
I like all Natalia's recipes because they are easy and delicious:-)










Dobrego dnia dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good day and thank you for stopping by:-))

8 komentarzy:

  1. Tarta wygląda pysznie:)))filiżanki cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna porcelana, smakowite ciacho i kawa:-) Czego chcieć więcej?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cieszmy się tym co mamy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Też mam talerze z Tułowic, ale raczej wiekowe :) Lubię je tylko mają jedną wadę - są ciężkie. Twoja aranżacja wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kubeczki są leciutkie:-)) Bardzo mi się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że nie możesz przejść obojętnie obok pięknej porcelany - bardzo ładny komplet.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...